עלות רכישתו של מזרן חדש נעה בטווח שבין אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים במקרים בהם מדובר במזרן אורטופדי ואיכותי במיוחד.

רכישתו של מזרן חדש מתבצעת ברוב המקרים במקרים בהם המזרן הישן כבר שחוק והוא איננו יכול לספק לכם יותר את התמיכה האופטימאלית לעמוד השדרה ותנוחות הגוף במהלך השינה.

בממוצע, משך חייו של כל מזרן הינו כ-8 שנים, כאשר במקרים מסוימים (תלוי באיכויות המזרן, אם הוא איכותי מאוד, למשל מזרני הפרימיום של חברת קינג קויל הידועה) הזמן הממוצע הינו כ-10 עד 12 שנה.

על מנת להאריך את חיי המזרן ולספק לכם שינה נעימה ומספקת, אנו ממליצים לכם ליישם כל אחת מהפעולות הבאות במסגרתן גם אתם תוכלו להאריך את חיי המזרן:

  •  רכשו עוד היום מגן מזרן

חדרי שינה אומנם אינם מיועדים למשקאות חמים, קרים, קלים או אלכוהוליים, אך בלא מעט מקרים אנו נכנסים למיטה יחד עם כוס משקה ביד.

למקרים אלו מומלץ להצטייד במגן מזרן איכותי העמיד בפני נוזלים.

את המגן מזרן מומלץ לרכוש גם לכל מיטה מרופדת עליה אתם ישנים, כאשר במקרים אלו מגן המזרן ממוקם מתחת לשכבת הריפוד של המיטה.

  •  שמרו על מזרן נקי בכל דרך אפשרית

ניקוי המזרן מתאפשר כיום באמצעים שונים הכוללים בין היתר תכשירי ניקוי ייחודיים המותאמים למגוון רחב של מזרנים ושואבי אבק עוצמתיים המסוגלים להגיע לשכבה הפנימית של המזרן לצרכי שאיבת אבק מצטבר.

את פעולות הניקוי השונות אנו ממליצים לכם לקיים באופן תדיר וקבוע בין שלושה לשישה שבועות.

 

מעוניינים לרכוש מזרן חדש? צרו איתנו קשר עוד היום

 

  •  הימנעו מארוחות בוקר/צהריים/ערב במיטה

מגש אוכל המוגש למיטתכם הוא ללא ספק אחד מפינוקי החיים אך על מנת לשמור על איכויות המזרן ולהאריך את חייו, אנו ממליצים לכם להימנע ככל הניתן מהכנסת מזון למיטה.

פירורי האוכל (וגם הקטנים ביותר) החודרים אל תוך המזרן עלולים להוביל להופעתם של מזיקים שונים בתוך גוף המזרן. מעבר לכך, כתמי המזון על גבי המזרן אינם מתנקים בקלות.

  •  הקפידו להפוך את המזרן מעת לעת

גב המזרן (הצד עליו אתם נשכבים מדי לילה) נשחק מהר יותר מהצד התחתון של המזרן ולכן מומלץ להפוך את המזרן מעת לעת (אחת לשלושה חודשים לערך).

פעולה זו תעכב בלאי בכל אחד מצידי המזרן ותאפשר לכם להאריך את חייו של כל צד…

  •  סביבה נקייה תורמת לא רק לאווירה טובה אלא גם תסייע לכם להאריך את חיי המזרן

הקפדה יתרה על החלפת מצעים באופן תדיר וקבוע (אחת למספר ימים מומלץ) תאפשר לכם למנוע מצבים של הצטברות טחב וריקבון בגוף המזרון.

המצעים המכסים את המזרן סופגים את הזיעה המופרשת מגופכם במהלך השינה ואת תאי העור המושלים מגופכם במהלך השינה, כאשר מצעים המלאים בזיעת גופכם (גם אם אינם רואים זאת בעין) עלולים להוביל להתפתחותה של קדרית האבק ולמצבי ריקבון וטחב על גוף המזרן ובחלקיו הפנימיים.

מעבר לכל ההנחיות המופיעות לעיל, דיזיין רהיטי מעצבים ממליצים לכם לאוורר את המזרן אחת לחודשיים. לצורך פעולת האוורור, מומלץ להרים את המזרן ממקומו, להשעינו על אחד מקירות החדר ולפתוח את כל פתחי האוורור בחדר.