איך לשמור על הרהיטים בבית?

רכשתם מערכות ריהוט חדשות לסביבת המגורים ואתם מעוניינים לשמור עליהן מכל נזק אפשרי? רוצים לדעת כיצד ניתן לשמור על מערכות הריהוט השונות בסביבת המגורים? הגעתם למקום הנכון.

במדריך שלפניכם תוכלו למצוא את כל הדרכים היעילות ביותר לשמירה על מערכות הריהוט הביתיות.

מערכות ריהוט בסביבת המגורים הן למעשה מערכות ריהוט שונות המיוצרות מחומרי גלם שונים, כאשר בין יתר מערכות הריהוט הנפוצות ביותר בכל סביבת מגורים תוכלו למצוא את מערכות ישיבה הסלוניות הכוללות בין היתר ספות בד או עור, פינות אוכל, שידות עץ המשמשות כמזנוני תצוגה בסלון ועוד היצע מגוון של מערכות ריהוט באמצעותן אנו מאבזרים את בתינו.

בכדי לשמור על מערכות הריהוט הביתיות לאורך זמן, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להקפיד על מספר כללים בסיסיים כגון:

·  הימנעו ממגע של מים בפריטי הריהוט השונים

רבים מאיתנו נוהגים לשטוף את סביבת מגוריהם כאשר הם שופכים מים ישירות על משטחי הריצוף. פעולה זו עלולה להוביל למגע ישיר של מי השטיפה עם מערכות הריהוט השונות וכאשר מדובר בריהוט המיוצר מעץ הדבר עלול להוביל לנזק מיידי או מתמשך בגוף הרהיט.

במקרים אלו של מגע מים ברהיטי עץ, העץ “יתנפח” ועלול להגיע אף למצבי ריקבון. לפיכך, אנו ממליצים לכם להימנע ככל הניתן משטיפת הבית עם כמויות גדולות של מים ואף להפקיד על כך שמי השטיפה לא ייגעו בשום מצב בפריטי הריהוט השונים.

·  הציבו תחתיות סיליקון או פלסטיק מתחת לגוף הרהיט

במידה ובסביבת מגוריכם מוצבים מספר רהיטים ישירות על גבי משטח הריצוף, אנו ממליצים לכם להפקיד על הימצאותן של תחתיות סיליקון או פלסטיק מתחת לגוף הרהיט.

תחתיות אלו למעשה “מגביהות” את הרהיט במספר מילימטרים ובכך מונעים ממשטח ריצוף רטוב לפגוע בגוף הרהיט.

·    אבק מרהיטים מנקים עם מטלית יבשה ו/או לחה

על מנת לשמור על גוף הרהיט מאבק אנו חשוב להפקיד על ניקיונו באמצעות מטלית לחה או יבשה וזאת בכדי למנוע שריטות על גוף הרהיט.

במידה ומדובר ברהיטי עץ חשוב להפקיד שמטלית הניגוב תהיה יבשה לחלוטין.

·    שקלו היטב את מקום הצבתם של הרהיטים בשטח הבית

סביבת המגורים שלנו משלבת בתוכה מספר פתחי אוורור ואור המחדירים את קרני השמש באופן ישיר אל תוך ביתנו.

לפיכך, חשוב לבחון את מקום הצבתם של הרהיטים בשטח הבית וזאת בהתאם לצרכי המחייה והמגורים שלכם ובהתאם להיקף חדירת האור אל תוך חלל הבית.

רהיטים מסוימים עלולים להיפגע מחשיפה ישירה של קרני השמש ואף עלולים להיווצר על גביהם כתמים שונים אשר אינם ניתנים להסרה.

 

·    ניקוי ספות ורהיטים בבתים בהם יש חיות מחמד

כידוע, חלק מחיות המחמד משילות שערות מגופן בסביבת המגורים והדבר בולט לעין בעיקר על גבי מערכות ישיבה מבד או מעור.

במקרים אלו, אנו ממליצים לכם לרכוש מגני ספות ומערוכת ישיבה אותם ניתן לנקות באופן תדיר.

כמו כן, מומלץ להצטייד בגלגלות דביקות המיועדות לצרכי הסרת שערות חיות מחמד מבדים ומוצרי טקסטיל שונים.

·   תכשירי ניקוי ייעודיים בהתאם לסוג הרהיט וחומר הגלם ממנו הוא מיוצר

כיום, שוק תכשירי הניקוי מאפשר לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של תכשירי ניקוי אופטימאליים לכל חומרי הגלם האפשריים.

כאשר אתם רוכשים רהיטים במקומות מובילים בתחומם דוגמת דיזיין רהיטי מעצבים, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי מצד צוותי המכירה בכל הנוגע לתכשירי הניקוי האידיאליים ביותר לניקוי פריט הריהוט אותו רכשתם.

את מוצרי הריהוט של חברת דיזיין ריהוט מעצבים תוכלו לרכוש גם בחנות הפיזית וגם באמצעות אתר המכירות המקוון של החברה שגם בתוכו תוכלו למצוא מאמרי תוכן בנושא התאמת תכשירי ניקוי לצרכי ניקוי של מערכות הריהוט השונות המשווקות על ידי החברה.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...