ארונות פתיחה או הזזה? המומחים מסבירים

כאשר צריכים לקנות ארון, החל מהארונות של הילדים שלנו, כלה בארונות חדרי המגורים כהורים ועד לארונות במחסן או בחדר הארונות, ההתלבטות היא האם לרכוש דגם בו הדלת היא דלת הזזה או דגם פתיחה סטנדרטי. ההבדלים בין הארונות הללו קיימים, וחשוב להדגיש אותם על מנת שתדעו מהו הארון שהכי מתאים לסיטואציה בה אתם נמצאים. במאמר זה אנו מספקים את כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת ארונות ייעודיים למבנים ולבתים שלכם.

תכונות הנדסיות שכדאי לדעת על ארונות הזזה

יתרונות: הדלתות אינן דלתות נפח אלא פלטות מוזזות על גבי מסילה. מיקום הדלתות בחדר הוא המקום להן הן זקוקות.

חסרונות: ארון הזזה תקני מתחיל מממד עומק של 60 ס”מ, זאת בשונה מארון פתיחה שיכול להיות גם 54 ס”מ.

מה כדאי? אם החדר מאפשר חציבה של 70 ס”מ לפחות, מומלץ שיהיה ארון הזזה. כדאי לשקול לעצב את הדלתות בכל מיני טכניקות: הדפסות גראפיות, מראות מלאות או חלקיות ועוד. ארונות הזזה ללא חציבה אנו ממליצים להתקין רק אם מדובר בחדר גדול ורחב.

תכונות הנדסיות שכדאי לדעת על ארונות פתיחה

יתרונות: בשל הצורך להקדיש מקום לדלתות פתיחה, התגבשו תקנים מקלים לגבי מידת העומק והיא יכולה להיות 54 ס”מ לכל הפחות, גודל צר ללא ספק בהשוואה לארונות בדרך כלל. הארונות הללו מאופיינים בידיות מעוצבות.

חסרונות: הארון מצריך גריעת משאבי מקום בזמן השימוש, שכן מדובר על דלתות נפח.

מה כדאי? מומלץ להשקיע מחשבה בבחירת עיצובו של הארון. רפרנסים טובים: ארונות אחרים, שולחנות ורהיטי קבע נוספים. מומלץ לתכנן היטב את ידיות הפתיחה: רוחב, אורך, עגולות או אחרות. בכך אתם מבטיחים הצבת ארונות מתאימה בלבד.

מסקנות לגבי בחירת ארונות

  1. הטענה כי ארונות הזזה ידידותיים לחדרים הקטנים נכונה אם ורק אם ניתן לחצוב אותם בקיר עומק של 70 ס”מ לפחות.
  2. במקרה של מגורים בחדר עם קירות צרים לא מומלץ להסדיר ארונות הזזה, אלא אם השטח מאד גדול ויש מה לנצל.
  3. במרבית החדרים הקטנים דווקא ארונות פתיחה הם שמתגלים כמתאימים, אך מי שמחפש את הוויטראז’ים המודפסים ומראות החיצון כנראה יעדיף להתרכז בארונות הזזה.

את כל סוגי הארונות הללו ניתן להסדיר ביעילות ובקלות בחברת דיזיין רהיטי מעצבים. חברה זו מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת לבחור את הארון המתאים ביותר לחדרי ביתכם. החברה מתמחה בארונות לחדרי ארונות, ארונות ילדים וארונות לחדרי מגורים.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...