בחירת פינת האוכל המתאימה עבורכם

מחדשים את סביבת המגורים ומתכוונים לרכוש פינת אוכל חדשה? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי על האופן בו מומלץ לבחור פינות אוכל

פינת האוכל הביתית, היא ללא ספק אחד מפריטי הריהוט החיוניים וההכרחיים בכל סביבת מגורים, וזאת לנוכח חשיבותה של פינת האוכל כמקום סביבו בני המשפחה הגרעינית והמורחבת מתכנסים לארוחות משפחתיות וכדומה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של פינות אוכל המיוצרות מחומרי גלם שונים ומגיעות במבחר עשיר של צורות, גדלים וסגנונות עיצוב היכולים להתאים לכל סביבת מגורים כזו או אחרת.

5 טיפים מעשיים לבחירת פינת אוכל

על מנת לבחור את פינת האוכל המתאימה ביותר עבורכם, אנו ממליצים לכם להתייחס לכל אחד מהנושאים הבאים שכל אחד מהווה טיפ מעשי לבחירת פינות אוכל:

  1. גודל השטח העומד לרשותכם – בדומה לכל מערכת ריהוט אחרת אותו אתם בוחרים לסביבת מגוריכם, גם בחירתה של פינת האוכל, חייבת להיעשות בהתאם לגדול השטח בו תהיו מעוניינים למקמה. ברוב המקרים, פינות האוכל הביתיות ממוקמות בשטח המפריד בין סביבת המטבח לחלל האירוח המרכזי (סלון). בטרם רכישתה של פינת האוכל, חשוב לקחת מידות מדויקות של השטח העומד לרשותכם ובהתאם אליהן לבחור את גודל מערכת האוכל הנחוצה לכם.
  2. גודל השולחן הנדרש לכם – לאחר שלקחתם מידות מדויקות של השטח העומד לרשותכם לצורך הצבתה של פינת האוכל, תוכלו לבחור את גודל השולחן בהתאם לשני פרמטרים עיקריים, כאשר אחד מהם מתייחס למידות המצויות ברשותכם והשני לגודל השולחן הנדרש לכם בהתאם למספר מקומות הישיבה סביבו. כאשר אתם בוחנים גודל כזה או אחר של שולחן האוכל המרכיב את פינת האוכל, חשוב להתייחס לכלל מידות השולחן גם במצב סגור וגם במצב פתוח. כיום, רוב שולחנות האוכל מגיעים עם מנגנוני פתיחה איכותיים ונוחים לתפעול, כאשר מידות השולחן הנפתח יכולות להגיע גם ל-3 ועד 5 מטרים!
  3. צורניות השולחן – פינות אוכל משפחתיות מגיעות כיום במבחר עשיר של צורות וביניהן: פינת אוכל מרובעת, פינת אוכל עגולה, פינת אוכל מלבנית וצורות נוספות אותן חשוב להתאים לשני הסעיפים הקודמים: גודל השטח העומד לרשותכם וגודל השולחן הנדרש לכם.
  4. חומרי הגלם מהם מיוצרת פינת האוכל – בדומה לבחירת כל פריט ריהוט אחר, גם בבחירת פינות אוכל, קיימות חשיבות רבה להתייחסות לחומרי הגלם מהם מיוצרת מערכת האוכל. חומרי גלם איכותיים יבטיחו לכם עמידות גבוהה של פינת האוכל לאורך שנים.
  5. המקום בו אתם רוכשים את פינת האוכל – מעבר לפרמטרים המופיעים לעיל המתייחסים לסוג וגודל מערכת האוכל המתאימה ביותר עבורכם, קיים פרמטר מרכזי נוסף והוא המקום בו אתם רוכשים את פינת האוכל. כיום, אומנם תוכלו ליהנות מהיצע כזה או אחר של פינות אוכל בכל אותן חנויות רהיטים בנתניה או בכל עיר אחרת בישראל, אך את זהות המקום מומלץ לבחור בהתאם לפרמטרים כגון: שנות הוותק של המקום בתחום מכירת ריהוט לסביבת המגורים, היקף והיצע מערכות האוכל המשווקות במקום, פתרונות השירות המוצעים לכם במקום (הובלה, הרכבה וכו), וכמובן, טיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה.

חשוב לדעת: פינות האוכל המודרניות הן פינות אוכל המגיעות במבחר עשיר של סגנונות עיצוב כאלו ואחרים אותם ניתן להתאים לעיצוב הכללי של סביבת מגוריכם וליתר פריטי הריהוט המאכלסים את שטח הסלון והסגנון העיצובי של המטבח. לצפייה בקולקציית פינות אוכל מעוצבות המותאמות לכל סביבת מגורים מודרנית לחצו כאן ובחרו לעצמכם את פינת האוכל המתאימה ביותר עבורכם.

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...