התאמת ארונות הזזה לחדרי ארונות ומגורים בבית

במאמר שלפניכם תוכלו לקבל מידע חשוב על בחירת ארונות הזזה. מהם למעשה ארונות הזזה? לאלו חדרים הם מתאימים? האם הם בהכרח פותרים את בעיות הצפיפות בחדרים הקטנים? כל מה שרציתם לדעת על ארונות הזזה ועל אופן בחירתם תוכלו למצוא כאן בשורות הבאות.

ארונות הזזה בחדרים קטנים – האם כדאי?

מצד אחד, התקן המערבי לפיו מייצרים ארונות הזזה אינו כל כך מיטיב עם חדרים אלו אך מצד שני, יש דרך לצמצם מקום גם אז. בעוד שארונות בדרך כלל ניחנים בעובי של 54 ס”מ, ארונות הזזה מתחילים מממד עומק של 60 ס”מ, עבה ביחס לארונות בדרך כלל. אם החדר מאד קטן, למשל בעובי של מעבר 1.4 מ’, תכונה זו עשויה לגרוע משמעותית מהמקום הפנוי. ברם, ניתן לצמצם ממדים אחרים ובכך לפצות על עובדה זו. בעוד שבדרך כלל ארונות הזזה מכילים 3-4 דלתות, ניתן לצמצם את בחירתכם לארון 2 דלתות. הגובה, אשא נישא ל- 2.35-2.4 מ’ מאפשר לכם לרכז חלק ניכר מהתכולות בחדר גם עם 2 טורי ארון בלבד. הדבר תורם תרומה מכרעת למניעת ניצול ממד האורך של החדר. לכן, מי שאוהב להתנהל עם ארונות הזזה יכול כנראה להסדירם כשחדרו קטן אם הוא מקפיד על רכישת דגם 2 דלתות לכל היותר.

תוספות ושדרוגים לעיצוב ארונות ההזזה

  1. השארת הפלטות לבנות.
  2. ציפוי אחת הפלטות במראה מלאה.
  3. ציפוי מרכז הפלטות בחגורת צבע שאינה לבנה.
  4. חלוקת הדלתות למשבצות שתי וערב.

טכניקות אלה מאפשרות לכם לתכנן עיצובית את ארונות ההזזה שלכם ובכך להביא אותם למראה מיטבי. ארונות הזזה בעלי עיצובים אלו מספקים לדיירים את כל מה שהם צריכים על מנת להציג חדרים בעלי חזות מעוצבת במיוחד.

תכנון היררכיית יחידות האחסון הפנימיות

בעת תכנון ארונות הזזה, מומלץ להסתמך עם מדפים בגדלים שונים, בהתאם לסוג התכולה שצפויה להיות מאוחסנת: מצעים, בגדי קולב לתלייה ותאי קיפול בגדים. מומלץ להשקיע בסט מגירות פנימי שיותקן בתוך הארון, ובו ניתן יהיה לאחסן גרביים וכפפות. חשוב לתכנן את כמות יחידות האחסון על פי היקף התכולות שלכם ובהתאם לצפי התפתחותו בעתיד.

מימוש רכישת ארונות הזזה שתכננתם

ארונות הזזה הכי כדאי לבחור באמצעות הדמיית מחשב אינטרנטית. הדבר יחסוך לכם נסיעה לאולמות התצוגה ולהתרכז גם בדפי המידע של המוצרים השונים וגם בבדיקת התאמתם לחדר המיועד בזמן אמת. בדרך זו אתם מהדקים את הבחירה ונמנעים מלבחור מוצר שייראה אולי טוב בחנות אבל פחות יתאים לעיצוב שאתם צריכים בחדר.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...