טיפים לבחירת ריהוט משלים לבית לאחר שיפוץ וריהוט

אתם מתגוררים בבית חדש, מתענגים על שגרת מגורים איכותית ומפנקת אך מחודש לחודש פתאום מגלים שצפוף לכם, שקניתם הרבה דברים חדשים שאין לכם איפה לשים אותם והבית, מבלי ששמתם לב, הופך למחסן. איך פותרים את הבעיה? האמת שהיא פשוטה הרבה יותר ממה שחשבתם. ניתן לרכוש ריהוט משלים לבית שייעודו הוא השלמת האחסון. לא לדאוג, גם מתכנני הגדולות שבספריות והענקים שבארונות נופלים בזה, ופותרים בעיה זו בקלות רבה באמצעות פתרונות האחסון המשלימים שיש לנו להציע.

טיפ מס’ 1 – גבשו עיצוב עבור כוורות לאחסון משלים

הכוורות יכולות להתהוות בשלל דרכי עיצוב, עם עמודי מדף במידות עובי שונות ועם מדפים בגדלים שונים. נסחו את העיצוב שנראה כי הכי מתאים לשילוב עם הארונות והמדפים הקיימים. ניסוח עיצוב שכזה הופך להיות פשוט כשאתם מתגוררים בבית זמן רב ומכירים היטב ולעומק את מראה הרהיטים השונים שמוצבים באופן קבוע בחדרים.

טיפ מס’ 2 – ודאו שפתרונות האחסון שאתם בוחרים זהים בעובי לקיימים

אם אתם בוחרים ריהוט משלים לבית שיש לו רגליים, עמודי תמך וכד’ חשוב לדאוג שהם יהיו זהים בעובי לכל רהיט אחר הממוקם בסמוך ונהנה אף הוא מפתרונות עיצוב אלה. לדוגמה, כוורת שממוקמת ליד שולחן עם רגליים צריכה שיהיו לה רגליים בעובי זהה למניעת חריגה בעיצוב. הקפדה על כלל פרספקטיבה זה תעזור לכם לשמור על עקביות כשאתם בוחרים ריהוט משלים לבית.

טיפ מס’ 3 – בחירת פונקציות עבור ריהוט משלים לבית

האם הכוורות החדשות שתרכשו יישארו פתוחות או יגובו בדלת ובמגירות? האם תרצו לשלב חלק מהתאים פתוחים וחלק סגורים עם פתרונות אלה? מה יהיה גודלו של כל תא? חשוב לבחור את התשתיות של ריהוט משלים לבית בהתאם לתכולת האחסון ולסוג האחסון שאתם מתכננים להסדיר.

טיפ מס’ 4 – בחירה מעשית של ריהוט משלים לבית

ריהוט משלים לבית מומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים מקצועית. בדרך זו אתם מבטיחים התאמה עיצובית לכל תשתית ריהוט קיימת ועמידה בתקני בטיחות. ריהוט משלים לבית שנרכש בחנות רהיטים הוא ריהוט עמיד לאורך שנים רבות ולכן מאד כדאי לשימוש כפתרון אחסון קבוע.

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...