לא עוד סתם בחירה – ככה תמצאו את הסלון המתאים!

החלטתם להתחדש בסלון חדש ולשדרג את חלל האירוח המרכזי בשטח הבית או הדירה? זה הזמן לדעת כיצד בוחרים נכון את הסלון…

חלל האירוח המרכזי (סלון) הוא אחד מאזורי המגורים המרכזיים והחשובים ביותר בכל סביבת מגורים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לבחירת פריטי הריהוט השונים המאכלסים אותו. אחד מפריטי הריהוט הנחוצים בכל חלל אירוח מרכזי בדירות ובתים הוא כמובן הסלון הביתי שהוא למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי מערכות הישיבה המותאמות ומיועדות לחלל הסלון.

מה חשוב לדעת לפני שניגשים לקנות סלון?

קנייה של סלון ביתי מחייבת אתכם להתייחס למספר שיקולים מרכזיים בנוגע לסוג מערכת הישיבה המותאמת ביותר עבורכם, וביניהם: גודל שטח הסלון העומד לרשותכם, היקף מערכות הריהוט הנוספות באמצעותן תהיו מעוניינים לאכלס את שטח הסלון, מבנה וצורת מערכת הישיבה, נוחות הישיבה והשכיבה על גבי המערכת, חומרי הגלם מהם מיוצר הסלון, סוג הריפוד של מערכת הישיבה, גוון הסלון ושיקולים נוספים כגון: אופי תחזוקת הסלון, מחיר וכמובן סוג וטיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה.

בכל מקרה, אנו ממליצים לכם לא לרכוש סלון ביתי חדש באופן מקוון ברשת האינטרנט, אלא להגיע פיזית לאחד מבתי העסק המתמחים במכירת סלונים ביתיים ולהתרשם גם מקולקציית הסלונים הממתינה לכם בבית העסק וגם מנוחות הישיבה והשכיבה על גבי מערכת הישיבה.

סוגי סלונים

ההגדרה של סלונים ביתיים היא רחבת היקף וזאת לנוכח היצע הסוגים והדגמים של הסלונים העומד לרשותכם כיום בכל חנות רהיטים מובילה בתחומה. בין יתר סוגי הסלונים הנפוצים ביותר לסביבת המגורים המודרנית תוכלו למצוא:

  • מערכות ישיבה קלאסיות המורכות משני חלקים (2 ו – 3 מושבים) – חלק ממערכות אלו משלבות בתוכם גם רינקלריים
  • מערכות ישיבה פינתיות
  • ספות בד או עור מעוצבות אליהן מצרפים כורסת טלוויזיה
  • ספות מעוצבות הנפתחות למיטה
  • ספות מעוצבות באורך לא סטנדרטי – ספות באורך של החל מ-2.5 ועד 5 מטר

וסוגי סלונים נוספים היכולים להתאים לכל סביבת מגורים חדשה או מתחדשת. חשוב לציין שלכל אחד מסוגי הסלונים הנ”ל, תוכלו למצוא עשרות דגמים עיצוביים שכל אחד מהם יכול להתאים לסגנון עיצוב כללי כזה או אחר של חלל האירוח המרכזי בביתכם או בדירתכם. כמו כן, כל אחד מסוגי הסלונים הנפוצים מגיע בשתי אפשרויות ריפוד

כמה השפעה יש לספה בחלל הסלון ואיך תדעו איזה סוג של סלון הכי מתאים לכם?

מערכות הישיבה הסלוניות הן  ללא ספק “הכוכב” האמיתי חלל האירוח המרכזי, כאשר מרבית האנשים נוהגים לבחור תחילה את סוג מערכת הישיבה ורק לאחר מכן להרכיב סביבו את יתר פריטי הריהוט הנחוצים להם בשטח הסלון. כפועל יוצא מכך, ישנה השפעה רבה לבחירת הסלון הביתי בכל הנוגע לאווירה העיצובית אותה תרצו לייצר בסביבת הסלון, וזאת גם במקרים בהם אתם רוכשים מערכת ישיבה לחלל המאוכלס כבר בפריטי ריהוט כאלו ואחרים.

בכל הנוגע לבחירת הסלון המותאם ביותר עבורכם, קיימת חשיבות רבה להתייחסות לשיקולים המופיעים לעיל, וזאת בנוסף להיבט מרכזי חשוב לא פחות והוא: צרכי האירוח הנחוצים לכם. במידה ואתם נוהגים לארח כמות גדולה של חברים ובני משפחה בסלון הביתי שלכם, אנו ממליצים לכם לרכוש מערכות סלוניות גדולות ולצרף אליהן כורסאות ישיבה במידת הצורך. במידה ואתם נוהגים לארח בני ומשפחה וחברים גם ללינה בביתכם, אנו ממליצים לכם לרכוש ספות מעוצבות הנפתחות למיטה.

סלונים פינתיים – מה חשוב לדעת?

אחד מסוגי הסלונים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות הוא הסלון הפינתי המהווה למעשה מערכת ישיבה פונקציונאלית גם לחללי אירוח גדולים וגם לחללי אירוח קטנים יחסית. סלון פינתי כשמו כן הוא, הוא למעשה סלון המשלב בתוכה פינת ישיבה המוצבת בצד הימני או השמאלי של מערכת הישיבה, כאשר ישנם עשרות דגמים של סלונים פינתיים בגדלים משתנים היכולים להתאים לכל גודל חלל אירוח מרכזי. הסלונים הפינתיים, בדומה לכל מערכת ישיבה אחרת המיועדת לסלון הביתי, מיוצרים מחומרי גלם איכותיים והם מגיעים בריפוד בד או עור לבחירתכם.

מחפשים אחר סלונים מעוצבים לסביבת המגורים? רוצים להיחשף למגוון רחב של סלונים מודרניים היכולים להתאים לכל גודל סלון נדרש? זה הזמן להיחשף לקולקציית סלונים הממתינה לכם כאן. כנסו והיחשפו גם לקולקציית סלונים במבצע ותוכלו להבטיח לעצמכם רכישה משתלמת של סלוני איכות לסביבת המגורים החדשה או המתחדשת.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...