טיפים לעיצוב סלונים פינתיים בבית פרטי

הסלון הוא חדר אירוח והחדר בו מתכנסים כל בני המשפחה לשיחת חולין או צפייה בטלוויזיה – במילים אחרות, הסלון הוא לב ליבו של הבית ועל כן יש לעצבו בהתאם ולקחת בחשבון, הן את הפן העיצובי והן את הפונקציונליות שלו – בהתאמה מושלמת לסגנון החיים אותו אתם מנהלים. אם עיצוב הוא לא הקטע שלכם בחיים, חשוב להיעזר בשרות של אדריכלי ומעצבי בתים פרטיים, שיבצעו עבורכם עיצוב.

עוד לפני שאתם ניגשים למשימת הרכישה, עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות: האם חשוב לכם למקם את הסלון בסמוך לחדר שינה או לחילופין למטבח, האם אתם נוהגים לשהות שעות רבות בסלון בכל יום, האם אתם אוהבים לצפות במקלט הטלוויזיה לאורך זמן, האם אתם אוהבים לקרוא ספרים בסלון, האם מתגוררים בבית ילדים ובני כמה הם?

התשובות לשאלות אלו, יגדירו את שגרת היום יום שלכם, ויאפשרו לכם (ובטח אם בחרתם להיעזר בשרותיה של מעצבת פנים), לסגנן את הסלון ולעצב אותו בהתאמה מדויקת לחייכם האישיים.

ככלל, נכון לשלב בעיצוב הסלון סלונים פינתיים התורמים בין היתר לחיסכון רב בחלל הפתוח ומאפשרים מקומות ישיבה רבים ונוחים לכל בני המשפחה ובאי הבית.

  •  כיצד לבחור את הסלון שלכם

סלון פינתי

אם בחרתם לשלב סלון פינתי, קחו בחשבון כי קיימים סוגים מגוונים של סלונים פינתיים וביניהם הסלון המודולרי אשר מתאים עצמו לשגרת החיים, שמשתנה מעת לעת.

עיצוב בתים פרטיים היא משימה מורכבת המכילה בין היתר את בחירת הסלון לרבות הגודל, הצבע המחיר והאיכות.

ככל שתבחרו סלון איכותי יותר, כך תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן ומשום שהוא מודולרי, אתם יכולים כל כמה שנים לשנות את מיקומו מבלי שתאלצו לשקול רכישה חדשה.

אין ספק כי למחיר שיקול גדול בבחירת הסלון ועל כן עוד לפני שאתם ניגשים לרכוש סלון חדש, קחו בחשבון את התקציב והגדירו אותו מבעוד מועד.

עיצוב פנים בית פרטי דורש השקעה רבה של משאבים פיננסיים ועל כן ככל, שתגדירו מחירים מראש, כך יוקל לכם בהמשך הדרך ותמנעו מחריגות בתקציב.

גודל הסלון אותו תבחרו חייב להיות פרופורציונלי לגודל החלל אחרת האווירה והעיצוב יפגמו משמעותית.

את צבע הסלון עליכם לבחור בהתאם לאופייכם. אם אתם אנשים סולידיים, בחרו בצבע אחיד ומאידך אם אתם טיפוסים ססגוניים, נכון שתשלבו בדים צבעוניים.

  •  מעצבת פנים היא הכתובת עבורכם

עיצוב בית פרטי, נכון שיתבצע על ידי מעצב או מעצבת מיומנים, מקצועיים ומובילים בתחומם וזאת כדי לאפשר עיצוב מרהיב ופונקציונליות מרבית.

עיצוב בתים פרטיים היא משימה המיועדת למקצוענים בלבד או למי, שניחן בחוש עיצוב מפותח.

הבחירה במעצבת פנים, עתידה לחסוך לכם כסף רב בעתיד וזאת משום שבחירה נכונה כיום בריהוט המתאים לאורח חייכם העכשווי והעתידי, תמנע החלפת ריהוט בתדירות גבוהה בשל חוסר נוחות ובחירה שגויה מלכתחילה.

לחברת דיזיין רהיטי מעצבים יש מבחר רחב של סלונים ומערכות ישיבה – צרו איתנו קשר עוד היום!

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...