ספות מעוצבות לבית – הכירו את האפשרויות

ספות מעוצבות לבית – הכירו את האפשרויות

כיצד נהוג לבחור ספות לבית וכיצד באמת רצוי לבחור אותן? במאמר זה נספק לכם מידע חשוב על בחירת ספות, שלא ידוע לאנשים רבים. מדוע זה קורה? ייתכן כי בשל תודעת המחסור ששטפה את הצרכן הישראלי ברבות השנים. ייתכן כי השקעה ברכישת ציוד ביתי היוותה כורח ולא משהו שעושים על בסיס מחשבה, תוך תחושת ה- “אין זמן”. במאמר זה ננסה להביא לפתחכם רשימה של נושאים שבכל זאת כדאי להתעכב עליהם בשביל להשכיל לבחור סט ספות שלא תצטערו עליו.

בחירת ספות המתבצעת בדרך כלל, כך זה נעשה

על פי רוב, הצרכן הישראלי ייגש לרשת שיווק הרהיטים הקרובה למקום מגוריו. כבר בהגיעו לשם הוא יחוש שאין לו זמן ושחייבים לבחור מהר. במסגרת בחירה שכזו, מה שמדבר הוא מרכיב הנוחות, וכן ספות שנראות טוב באותו הרגע. ברם, מה שלא לוקחים בחשבון הוא שהן צריכות להשתלב עם העיצוב הקיים בחדר המדובר. גם אם אין בכלל רהיטים בחדר, עצם בחירת המרצפות כבר מביעה אמירה עיצובית, ואנו ממליצים מאד ללכת על פיה. על כך, בפרקים הבאים.

מבנה הספה – הבחירה החשובה

למבנה הספה משמעות מיוחדת במינה. צורה מרובעת של הספה מעידה על רצון הצרכן לעצב את סלונו במתכונת בורגנית, בעוד צורה עגולה מעידה על אופי פרובינציאלי יותר המזכיר את הכפר הפסטורלי. ניתן לזהות כבר על פי ידיות הספה מהו הכיוון. כאשר הידיות עגולות, הן מרמזות שהרהיט עגול ומתאים לסביבה בה מעוניינים בעיצוב כפרי, ולהיפך. בחירת ספות בהתאם למבנה היא המפתח להצלחתכם בעיצוב החדר.

צבע הספה – הבחירה הקריטית

צבען של ספות קובע את אופיו של עיצוב החדר, ברם ברוב המקרים מי שהגיע לשלב בחירת ספות כנראה כבר ריצף את החדר. אם הבית מיותם גם מריצוף, כמובן שהמהלך הכי חכם הוא להתאים מראש בין עיצוב הרצפה לעיצוב הספות באמצעות אדריכל מקצועי. אם הרצפה כבר גובשה, חשוב לבחור את הספות על פי המראה שלה. בדרך כלל, רצפת עץ תזמין ספות לבנות או שמנת ורצפה בהירה או לבנה תצריך ספות כהות להשלמת העיצוב כנדרש. במידה וכבר יש לכם על מרצפות בחדרים סמוכים ללא דלת מפרידה – רהיטים, ניתן לקבל השראה מהם.

לא לשכוח את נושא הפרספקטיבה המרחבית

פרספקטיבה מרחבית היא נושא שגם בעיתוני עיצוב פנים לא מרבים לדבר עליו אבל הוא סופר חשוב. אתם יכולים להשכיל לבחור את הספות בהתאם לכל הכללים שנלמדו עד כה והן עדיין ירגישו לכם כלא מתאימות לעיצוב החדר. מדוע זה קורה? משום שחדר קטן או צר לעולם יוכל להכיל רק ספות דקות, עם ידיות קטנות ופרזול בהתאם. חדר גדול יכול להכיל רק את ההיפך: ספות עבות עם רכיבי משנה גדולים. חשוב להקפיד על כלל זה בבחרכם ספות באמצעות הדמיית מחשב.

 

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...