עיצוב סלונים ביתיים – כך תעשו את זה נכון

עיצוב סלונים ביתיים – כך תעשו את זה נכון

אחד מהחדרים הכי מעוצבים בבית הוא ללא ספק הסלון. גם בבתים בהם ההשקעה בעיצוב מינימלית, הדייר ישקיע בסלון באופן אינסטינקטיבי יותר מאשר בכל חדר אחר בנדבך זה. כיצד מומלץ לממש עיצוב סלונים ביתיים על הצד הטוב ביותר? בואו ללמוד מהמומחים כיצד צריך להיראות סלון ביתי בימינו!

הצבה פינתית של הסלון – הפתרון הטוב ביותר

כאשר אתם מציבים את הסלון שלכם בפינת החדר, אתם למעשה דואגים לכך שהוא ייוותר מעוצב באופן חסר פשרות! מדוע? משום שגם הספות ממוקמות בפינה, גם מתפנה מקום בחדר האורחים לתשתיות עיצוב נוספות וגם אריחי הרצפה נותרים פנויים מרהיטים ומאפשרים לכם לשלב אותם בעיצוב החדר.

סוגי רהיטים פינתיים שניתן לבחור

כאשר אתם מעצבים סלונים, אתם צריכים לחשוב גם דקורטיבית וגם פונקציונאלית. לצד הצבעים, צורות הספות והפריסה המבנית של הבד, האם הספות צריכות לשמש גם כמיטות נפתחות? אם כן, ניתן לבחור סט סלונים ביתי שנפתח למיטות. אם לא, ניתן לבחור ספות רגילות ללא פתיחה זו. העיצובים מגוונים ומאפשרים לכם להגיע בקלות ליעד העיצובי הנחשב בעיניכם.

חיוניים במיוחד לבעלי מרצפות מעוצבות

אם השקעתם בעיצוב מרצפות הסלון שלכם, הסלונים שלנו יותר ממתאימים עבורכם! כאשר אתם מציבים סלונים בפינת החדר, אתם נהנים ממלוא השילוב של הרצפה, שיכולה לקחת חלק פעיל בעיצוב החדר, במקום להיות מוסתרת על ידי רהיטים אחרים. סלונים פינתיים מאפשרים לכם לממש זאת במלוא המובהקות. כאשר הם נרכשים כאן, אתם נהנים מכל היתרונות הצרכניים של קנייני רהיטים. מעוניינים לדעת מהם היתרונות שלנו ברהיטי בית לסלון? על כך בפרק הבא של מאמר זה!

היתרונות של רכישת הסלונים כאן

הסלונים עשויים מבד שניתן לבחור בכל העיבודים, מדמוי עור ועד בד אריגים מובהק. בנוסף, מדובר על בדים רחיצים. לא רק שאם נשפכה לכם תכולה מלוכלכת על הספות – הדבר ניתן להסרה, ניתן אפילו לרחוץ את האובייקט המלוכלך וליהנות מספות כמו חדשות ללא כתמים. יתרון נוסף הוא שאתם רוכשים סלונים אלו מרשת שיווק ועל כן מקבלים את מלוא האחריות למוצרים.

דיזיין רהיטי מעצבים – פתרון הריהוט המושלם לכל סלון

סלונים מבית דיזיין רהיטי מעצבים תוכננו בקפידה על ידי מומחים. הם מאפשרים שילוב בכל בית בקלות רבה! בואו לממש את בחירתם של סלונים מעוצבים על הצד הטוב ביותר בבית דיזיין רהיטי מעצבים ותיהנו מכל היתרונות! רהיטים נוחים, מעוצבים, פונקציונאליים ועם תעודת אחריות רשמית!

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...