תכנון חדרי ילדים באופן מוצלח – כך תעשו זאת נכון

תכנון חדרי ילדים באופן מוצלח – כך תעשו זאת נכון

חדרי ילדים הם מהחשובים שבתכנון הביתי. כאשר אתם מתכננים חדרי ילדים אתם למעשה מעצבים את סגנון המגורים שלהם בבית לשנים הקרובות. לכן, בעשותכם כן, רצוי מאד להיעזר בגורמי מקצוע מתחומי העיצוב והנגישות ולהבטיח כי ילדיכם יזכו בחדר (או במספר חדרים) המתאים לפעילותם.

גבשו את מבנה החדר

מבנה החדר הוא המיפוי של הרהיטים והתקני האחסון השונים שאתם עומדים להכניס לעולמם של הילדים שלכם. חדרי ילדים נגישים הם כאלו המאפשרים מעבר נקי בין התשתיות הקבועות ובמיוחד – גישה נוחה וקלה למיטה. רצוי לצייד חדרי ילדים בהתקני אחסון ייעודיים לעולמם, למשל מדפי ספרים ושולחנות כתיבה ואף לשקול הוספת כוננית בשולחן אחד לפחות על מנת להקנות עוד עמדת סידור ספרים ומסמכים.

גבשו את התכנון העיצובי

התכנון העיצובי של חדרי ילדים הוא הדרך בה אתם מעוניינים שהם ייראו. האם החדר צריך להתבסס על קירות לבנים רגילים או לאפשר לבדים בצבעים מסוימים להוסיף עוד חיים למרחב? בחברת מומחים לרהיטי ילדים ניתן לגבש חדר ילדים בו כל הבדים ורהיטי העץ או הפולימר צבועים בצבע ייחודי, למשל ירוק, כחול, ורוד אם מדובר על חדר בנות ועוד. עיצוב חד גוני של החדר, או לכל הפחות – עם צבע אחד מאד דומיננטי, מבטיח פתיחה תכנונית נכונה שתאפשר לכם לצייד אותו בקלות בתשתיות המשך, אם תזדקקו להן.

ודאו כי האביזרים שבחרתם הנם ייעודיים לילדים

הכי קל לבחור אביזרים הקשורים לעולמכם הפנימי ולצפות שהילדים ייהנו להשתמש בהם או בכלל שתושג התאמה מעשית עבורם. בפועל, אביזרים של חדרי ילדים מיוצרים עם הדגשה מסיבית יותר של נושא הבטיחות, טכנולוגיה נגד חתכים או תפיסה של הדלתות, וכד’. ניתן אמנם לחקור רהיט אחרי רהיט, תשתית אחרי תשתית ולוודא שכך נעשה, אבל הרבה יותר קל פשוט לגשת למחלקת חדרי ילדים ולבחור דגם בו כל הרהיטים ייעודיים עבורם הן בגובה הנמוך באופן יחסי, הן בקצוות הלא חדים והן בשימוש הבטיחותי שיתהווה בפועל.

דיזיין רהיטי מעצבים – הכתובת שלכם לחדרי ילדים איכותיים

חדרי ילדים הם נושא מקצועי ולכן חשוב לרכוש אותם רק בחברה ייעודית לאביזרי ילדים. דיזיין רהיטי מעצבים מציגה עבור לקוחותיה קולקציה של חדרי ילדים מן המעלה הראשונה, בעיצובים שונים וברמות גימור מגוונות. בואו לבחור את הנוסחה המנצחת מבחינתכם ולהעניק לילדים שלכם את תנאי המגורים הטובים ביותר שאתם יכולים להעלות על דעתכם!

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...