פינת אוכל – איזה צורה נבחר?

פינות אוכל ביתיות הן ללא ספק אחד מאזורי המגורים הפעילים והחשובים ביותר בסביבת המגורים של כל אחד ואחת מאיתנו.

סביב פינות האוכל אנו מקיימים את הארוחות המשפחתיות המשותפות של כולנו, סביבן אנו מנהלים את חיי המשפחה במסגרת מפגש ישיר עם בני המשפחה וסביבם אנו כמובן מארחים את בני המשפחה המורחבת ואת החברים הקרובים.

לפיכך, כל פינת אוכל ביתית חייבת להיות מותאמת לצרכי האירוח והמגורים שלכם בראש ובראשונה, אך יחד עם זאת היא חייבת להיות מותאמת לאזור המגורים בו אתם עתידים להציב את פינת האוכל.

כאשר ניגשים לבחור פינת אוכל ביתית, עומדות בפנינו 3 אפשרויות מרכזיות המבוססות על צורתן של פינות האוכל השונות: פינות אוכל מלבנית, פינות אוכל עגולה ופינת אוכל מרובעת. להלן מספר מילים אודות מאפייניה של כל אחת מהצורות:

פינת אוכל מלבנית פינת אוכל מלבנית

פינות האוכל המלבניות הן ללא ספק פינות האוכל הנפוצות ביותר בארצנו וזאת לנוכח העובדה שהן מאפשרות את הצבתן באזורים שונים בחלל המגורים.

פינות אוכל מלבניות מגיעות באורך ממוצע של 180 ס”מ על רוחב ממוצע של 100 ס”מ ובחלק משולחנות האוכל המלבניים תוכלו למצוא מנגנוני פתיחה המאפשרים את הרחבת השולחן וכפועל יוצא מכך אירוח של יותר סועדים סביב השולחן.

פינות אוכל מלבניות נחשבות לפינות אוכל פרקטיות וזאת מכיוון שהן מאפשרות הצבה של כמויות גדולות של כלי הגשה על גביהן.

פינת אוכל מרובעת פינות אוכל מרובעות

פינות אוכל מרובעות מאפשרות מראה נעים ומעוצב יותר לעין והן מגיעות בגדלים שונים, כאשר כל צד של שולחן האוכל זהה ברוחבו לצידו האחר.

המידות הסטנדרטיות של שולחנות האוכל הריבועיים הינו 125/125 ס”מ, כאשר רוב שולחנות האוכל הריבועיים מותאמים ל-6 עד 8 סועדים.

יחד עם זאת, חשוב לציין שפינת האוכל המרובעת מותאמת יותר למשפחות בנות 4 עד 6 נפשות לכל היותר וזאת מכיוון שצריך לקחת בחשבון את המרווח הנחוץ לצרכי הצבת כיסאות.

יתרון נוסף של שולחנות האוכל הריבועיים טמון בעובדה שהם מאפשרים לכם להימנע מהבעיה הנלווית לרוחב השולחן בפינות האוכל המלבניים.

פינת אוכל עגולה  פינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות נמדדות בקוטר, כאשר הקוטר הממוצע של שולחן אוכל עגול הינו כ-120 ס”מ במצב סגור.

בדומה לכל שולחן אוכל בצורה אחרת, גם שולחנות האוכל העגולים משלבים בתוכם כיום מנגנוני פתיחה המאפשרים למעשה את הרחבת קוטר השולחן לכ-140 עד 200 ס”מ בממוצע.

הצבתו של שולחן עגול בפינת האוכל היא יותר מהכול אמירה עיצובית מכיוון שצורת העיגול מעניקה מימד נוסף לסביבת העיצוב הביתית.

כמו כן, הישיבה סביב שולחן אוכל עגול מאפשרת ניהול תקשורת ישירה בין כל היושבים סביב השולחן.

 

 

איך נבחר את הפינת אוכל  אז כיצד בוחרים את הצורה הנכונה לפינת האוכל?

כפי שציינו למעלה, את צורתו של שולחן האוכל בפינת האוכל הביתית, מומלץ לבחור בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם, מספר הסועדים הקבועים סביב השולחן וכמובן הסגנון העיצוב של השולחן בו בחרתם בסופו של דבר והתאמתו לעיצוב הכללי של סביבת המגורים.

אצלנו ב-דיזיין ריהוט מעצבים, תוכלו ליהנות מקולקציה מתחדשת של מערכות אוכל ביתיות המשלבות בתוכן גם שולחנות אוכל בכל צורה וגם סט כיסאות תואם ברמה העיצובית.

אתם מוזמנים להגיע באופן פיזי לאחד מסניפי הרשת או לבקר בקטלוג המוצרים המקוון שלנו לצורכי התרשמות ורכישה של פינות אוכל בכל צורה אפשרית.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...