ישראל בוחרת דיזיין רהיטי מעצבים

בהנחה שאת או אתה מתגוררים בישראל, ולא גרתם מתחת לסלע בשלושת החודשים האחרונים – אין ספק שגם אתם מודעים לאירוע המיוחד .

בזמן שחלקנו מחכים בכיליון עיניים להזדמנות לעצב את פני המדינה – אחרים ממתינים בציפייה ליום חופש באמצע השבוע, ולהזדמנות להקדיש יום שלם ל״שופינג״ ולניצול מבצעי ההנחות המסורתיים לרגל הבחירות.

כפי שכל ישראלי כבר יודע – ימי הבחירות לכנסת ישראל, המוגדרים כימי חופש לפי חוק – הפכו זה מכבר לחגיגת צרכנות – המתרחשת אחת ל-4 שנים.

האירוע החריג של יום חופשי עבור כלל תושבי המדינה, המתקיים במהלך השבוע במועד בו בתי העסק השונים והתחבורה הציבורית פועלים כסדרם, בשילוב עם האווירה החגיגית של יום הבחירות – הוא ההזדמנות של כל אחד ואחת לבחור להתחדש, ולנצל את ההנחות והמבצעים חסרי התקדים במגוון הרשתות ובתי העסק ברחבי הארץ, אשר בחלקם אף פועלים במתכונת מיוחדת וארוכה מהרגיל לאורך כל יום הבחירות.

   ישראל בוחרת – דיזיין רהיטי מעצבים

גם בבחירות , רשת החנויות דיזיין רהיטי מעצבים מעניקה לכם פעם נוספת את זכות הבחירה.

דיזיין מזמינה אתכם להפנינג מכירות מיוחד, שיימשך לאורך כל יום הבחירות – החל מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 22:00.

ההפנינג יתקיים בחנויות הרשת הממוקמות באשדוד ובפתח תקווה, וכן באתר האינטרנט, שיציע מבצעים חסרי תקדים על פינות אוכל, רהיטים לבית, מיטות, שידות, ועוד ועוד – מבצעים שפשוט אסור לפספס.

לאורך כל שנות פעילותה, רשת דיזיין רהיטי מעצבים שמה תמיד דגש על חופש הבחירה של הלקוח – ומציעה מגוון רחב במיוחד של רהיטים מעוצבים בגימור יוקרתי ללא שום פשרות, לרבות ארונות, מזרנים, מיטות, מזנונים ושולחנות, ועוד.

כאשר כל שנשאר ללקוח הוא לבחור את המוצר המתאים לו – והכל תוך הקפדה על תמחור ידידותי ונגיש לכל מגוון הלקוחות.

המטרה שלנו הייתה ונשארה לשבור את מודל התמחור הישן – לפיו איכות מתומחרת ביוקר, ולהציג לקהל הישראלי מודל תמחור חדש:

רהיטים איכותיים ללא שום פשרה על בנייה וגימור, שלא יותירו עין אדישה או לקוח ללא המוצר המתאים במיוחד עבורו, והכל תוך הקפדה על תמחור עממי ונגיש, שיתאים לכל אדם ולכל כיס.

במהלך יום הבחירות, גם אתם מוזמנים להגיע לביקור באולם התצוגה, ולהתחדש באחד מרהיטי המעצבים המעוצבים בטוב טעם המתאפיינים בדגש חסר פשרות על איכות ויוקרה – והכל במחיר זול ונגיש, המתאים לכל כיס ולכל צרכן.

לאורך כל היום, יעמדו לרשותכם בסניפי הרשת צוות יועצי מכירות מקצועיים ומיומנים, אשר מטרתם אחת – לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה – ולבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, ועבור הבית שלכם.

זכרו – ביום הבחירות הקרוב זכות הבחירה עובדת אליכם.

ההפנינג יתקיים באולם התצוגה של דיזיין רהיטי מעצבים:

פנקס דוד 13 נתניה.

בידכם הבחירה להתחדש במוצרי ריהוט איכותיים שישדרגו כל בית וכל מתחם מגורים, וכל זאת במחירים חסרי תקדים ובמסגרת חווית רכישה מהנה ומפנקת, שתבטיח שאת יום הבחירות הזה – אתם לא תשכחו.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...