טיפים לבחירת פינות אוכל

פינת האוכל ואין זו קלישאה, היא הפינה אולי החשובה ביותר בבית ולא רק שם, אלא גם במשרד ולמעשה בכל חלל.

רבים חושבים כי השימוש של פינת האוכל היא לארוחות בלבד, אך הלכה למעשה הפכה פינת האוכל למדורת השבט המשפחתית, בה נאספים כל בני המשפחה ונהנים משהות משותפת בתוך שגרת היום יום.

ככל, שהפינה תהיה נוחה יותר, כך הגיבוש המשפחתי יהיה תדיר יותר וכך גם בנוגע לאורחים שמגיעים לחלוק אתכם שבתות, חגים או סתם מגיעים לשתות קפה.

פינת האוכל היא המוקד המרכזי בביתכם וישנן משפחות, שהופכות את הפינה לשימושים נוספים, בין היתר אוהבים הילדים להכין שיעורים במרכז הבית יחד עם ההורים ואין מקום אידיאלי משולחן האוכל, משחקים במשחקים חברתיים ומשפחתיים לרבות שבץ נא, רמיקוב ועוד.

 כיצד לרכוש פינת אוכל

פינת אוכל עגולה

פינות אוכל רבות ומגוונות בעיצובים איכויות ומחירים שונים נמכרות ברשתות השיווק.

לכל משפחה מתאימה הפינה שלה, ביחס לסגנון החיים וביחס ליכולות הכלכליות אותן היא מציגה.

משום שפינת אוכל לא רוכשים בכל שבוע ולא בכל שנה , חשוב להשקיע מחשבה מקדימה במהלך הרכישה ולקחת בחשבון פרמטרים רבים ומגוונים אודותיהם נרחיב בהמשך.

 איכות אל מול פרקטיות

הדבר הראשון עליו נכון לחשוב ואותו יש לקחת בחשבון הוא איכות השולחן והפרקטיות שהוא מציג.

ככל שהשולחן אותו אתם רוכשים יהיה איכותי יותר, כך תצליחו ליהנות ממנו לאורך זמן ולא להתעסק בלקויות שמתעוררות עם הזמן הרעיון שעומד מאחורי האיכות הוא לשמור את השולחן לשנים רבות ככל האפשר מבלי להחליף אותו בשל אי נוחות, חוסר התאמה או ליקויים שהתעוררו בשל איכות ירודה.

האיכות הרבה פעמים תקבע בהתאם לסוג העץ ממנו בנוי השולחן, כך ששולחן מעץ מלא יהיה איכותי ביותר אל מול שולחן מעץ סיבית שסביר ויהיה פחות איכותי באופן יחסי.

 

 

  • הומוגניות

על שולחן האוכל להתאים בצורה המקסימאלית לעיצוב הרווח בחלל הבית ולהשתלב בצורה הומוגנית עם העיצוב הנוכחי.

ככל שהעיצוב יהיה תואם או משלים, כך תיהנו מהשולחן לא רק כפריט ריהוט המשמש אתכם למפגשים משפחתיים וארוחות בוקר, צהריים וערב, אלא גם כפריט עיצוב מרהיב ומרשים.

  • מידות

נכון לשנת 2018, נמכרות פינות אוכל מגוונות וביניהם פינת אוכל עגולה , מרובעת, מלבנית ועוד באורכים ומידות שונות.

כדי לדעת איזו פינה מתאימה לכם ביותר, עליכם למדוד את השטח בו תוצב הפינה – קחו בחשבון את העובדה שסביר כי תקנו פינת אוכל נפתחת ועל כן חשוב למדוד את השטח גם כשהפינה פתוחה.

  • סוג החלל

 

החלל בביתכם הוא מרובע? רכשו שולחן מרובע שיתאים לפרופורציות של החדר או לחילופין שקלו לרכוש שולחן עגול כדי, שישבור את הקווים הישרים. החלל בביתכם ארוך ? נכון לשקול שולחן מלבני בהתאם למספר הסועדים בביתכם.

 כמה זה עולה לכם ?

אחת הסוגיות אל מולן מתחבטים רבים בבואם לרכוש פינת אוכל, היא המחיר אותו ידרשו לשלם בקופה.

אם כך התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, משום שהיא כוללת פרמטרים רבים ומגוונים וביניהם סוג העץ, רמת הגימור, האיכות, הקולקציה, החברה ועוד.

כשאתם ניגשים לרכוש פינת אוכל, אל תחשבו כמה היא תעלה לכם, הגדירו אתם את המחיר שיש ברשותכם למטרה זו, כך למעשה תוכלו להיות ממוקדים ותתלבטו בין שולחנות אוכל שעומדים בתקציב שלכם בלבד ולא תאלצו להתלבט בין השולחנות הלא מושגים, במקרה הטוב ובמקרה הגרוע יותר, בין שולחנות, שעבורם תדרשו לשלם סכומים שיכניסו אתכם להתחייבויות כלכליות לא רצויות ואף לחובות מיותרים לחלוטין.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...