מה צריך לדעת לפני שקונים מזרן?

רכישה של מזרן חדש הינה פעולה המיושמת בממוצע אחת לשמונה שנים וזאת לנוכח העובדה הפשוטה שחייו הממוצעים של כל מזרן אורכת כ-8 שנים, כאשר מזרנים איכותיים יותר שומרים על חייהם למשך שנתיים שלוש נוספות.

אם גם אתם בדרך לרכישת מזרן חדש לאחת מהמיטות בכל חדרי שינה בסביבת המגורים, אנו ממליצים לכם לעקוב אחר הטיפים הבאים:

  •    נוחות מעל הכול!

רכישת מזרן חדש מחייבת אתכם לבחור את הטוב ביותר עבור נוחיותכם המקסימאלית ועבור בריאותכם. מזרן טוב ואיכותי יספק לכם שינה ערבה, נעימה ומספקת ויאפשר לכם להימנע מתופעות הנלוות למזרנים נחותים יותר באיכויותיהם, לרבות, כאבי גב וכתפיים.

לפיכך, אנו ממליצים לכם לא להתייחס למחיר המזרן כפרמטר מרכזי וראשון לצורך רכישתו אלא אך ורק לנושא הנוחות ואיכות המזרן.

 

  •   מזרן קונים רק בחנות ולא דרך הרשת

כיום, קיימת נטייה בקרב הצרכנים לרכוש כל מוצר צריכה דרך רשת האינטרנט, לרבות, מזרנים.

במקרים אלו חשוב לזכור שמזרן אותו אותם רוכשים באופן מקוון איננו בהכרח המזרן האופטימאלי ביותר עבורכם וזאת מכיוון שטרם ניסיתים לשכב עליו או לחוש את גופכם על גביו.

  •   שכבו על המזרן בחנות למשך 20 עד 30 דקות

כאשר אתם מגיעים לבית העסק המתמחה במכירת מזרנים, אנו ממליצים לכם להישכב על גבי המזרן אותו תהיו מעוניינים לרכוש ולא לקום ממנו במשך 20 עד 30 דקות.

תוך כדי שכיבה, החליפו תנוחות שכיבה, התגלגלו מצד לצד ובדקו את נוחיות המזרן ואת התאמתו למידת ומשקל גופכם.

 

 

 

  •   מזרנים קונים מ-יד ראשונה בלבד

גם אם את “קצרים” בכסף לצורך רכישת מזרן חדש, אנו עדיין ממליצים לכם לא לרכוש מזרן יד שנייה מכל אותם לוחות מכירה ברשת האינטרנט.

מזרן יד שנייה הינו מזרן שקיבל את צורתו בהתאם לאדם אשר שכב עליו לאורך זמן וגם אם טוענים בפניכם שהמזרן חדש ולא נעשה בו שימוש ממושך אנו עדיין ממליצים לכם לרכוש מזרן זול מיד ראשונה ולאפשר לגוף המזרן לקבל את הקימור הטבעי של גופכם ולא של מישהו אחר שכבר עשה בו שימוש.

  •   על הדרך החליפו גם את בסיס המזרן

מיטות מסוימות מגיעות עם בסיס נפרד המשלב בתוכו לעיתים מערכת קפיצים נוספת. מיטות אלו כוללות גם מיטות מרופדות המגיעות עם בסיס מזרן מרופד וגם את בסיסיהם מומלץ להחליף בעת רכישת המזרן החדש.

  •    סקר מחירים מקיף

עוד בטרם הגעתכם לבית העסק המתמחה במכירת מזרנים, אנו ממליצים לכם לבצע סקר מחירים מקיף של כל סוגי המזרנים הקיימים (ובכל דרגת קושי אפשרית).

סקר המחירים המקדים יאפשר לכם לעקוב אחר מקומות בהם מתקיימים מבצעים אטרקטיביים בכל הנוגע למכירת מזרנים, וכמו כן, הסקר המקדים יאפשר לכם לבחון את מחירי המזרנים בהתאם לאיכויותיהם.

  •   תקופת ניסיון

כיום, תוכלו למצוא לא מעט בתי עסק המאפשרים לכם לרכוש את המזרן לתקופת ניסיון בת 30 יום לערך.

נצלו את תקופת הניסיון ובדקו האם המזרן אותו רכשתם הינו המזרן האופטימאלי ביותר עבורכם לשנת לילה מספקת. במידה ולא, החליפו אותו באחר גם במקרים בהם תדרשו לתוספת תשלום עבור מזרן איכותי יותר.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...