אפיון חדרי ילדים קומפלט – מהמיטה ועד לריהוט המקיף

על מה חשוב לשים דגש כאשר מעצבים חדרי ילדים בבית? המאמר שלפניכם יבאר כיצד לתכנן חדרי ילדים קומפלט, מהמיטה ועד אחרון פתרונות האחסון. אם אתם נמצאים לקראת תכנון חדרי ילדים, אלו הן התשתיות שכדאי להתייחס אליהן להשלמת המהלך.

הכל מתחיל מהמיטה של הילד

מיטת ילדים צריכה להיבחר בקפידה רבה בעת תכנון חדרי ילדים קומפלט, בדגש על המזרן. לכן, היא חייבת להסתיים בביקורו של הילד בחנות למדידת המזרן המועדף. מיטת ילדים מעוגנת בכל תקני הבטיחות הנדרשים לילד. ישנן מיטות חדרי ילדים שמיועדות ממש להגנה מנפילה באמצעות קרש בטיחות. אם הילד שלכם עבר את השלב הזה, חשוב להקפיד על תקנים אחרים, למשל הימנעות מרכישת חלקים חדים למיטה ולשידה הצמודה שלה למניעת פציעה.

התכנון ממשיך לעיצוב השולחן והכונניות השונות

ישנם 2 דגמים עיקריים של שולחנות חדרי ילדים: עם כונניות או בלעדיהן, כשהן נרכשות ומוצבות בנפרד. בחדר קטן מומלץ לרכוש דגם עם כוננית לריכוז כל פתרונות האחסון לצד השולחן וגם לאפשר שולחן גדול ורחב להתנהלות תקנית במהלך הלימודים ולאחריהם. השלמת בחירה זו מקדמת אתכם צעד נוסף ומשמעותי מאד בתכנון חדרי ילדים קומפלט.

גיבוש פתרונות האחסון המרכזיים – המדפים והארון

פתרונות האחסון הללו הם העיקריים בחדר הילדים. האמת היא שאים תשובה אחת נכונה. האקסיומה לפיה “ארון הזזה חוסך מקום בחדר קטן” אינה מדויקת כי לארון כזה יש תקן עומק מינימום של 60 ס”מ, בעוד שבארון פתיחה אין תקן כזה וניתן לרכוש גם בעובי 54 ס”מ. לכן, האסטרטגיה היחידה היא מה שמועדף עליכם ועל הילד. גם במדפים, התשובה לא חד משמעית. ניתן לרכוש מדפי כוורת וניתן לרכוש מדפים שחלקם סגורים בדלת ובמגירה. מעוניינים להשלים את תכנונם של חדרי ילדים קומפלט? גשו להדמיית המחשב במחלקת ילדים בחנות רהיטים ובחרו את פתרונות האחסון המועדפים.

ודאו שהתכולות שבחרתם מתרכזות לחדר ילדים מעוצב אחיד

רצוי לבחור את כל התכולות עליהן למדנו עד כה בגוון אחד או בשני גוונים המתכתבים זה עם זה. אם אתם מעוניינים ללכת על בטוח, ניתן לגשת לעמודי חדרי ילדים קומפלט בהדמיית מחשב של חנות רהיטים ולבחור שם חדר המעוצב בסגנון אחיד ומגובה בכל התשתיות שהוזכרו בפרקים הקודמים.

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...