טיפים לבחירת ארונות הזזה

במאמר זה נסקור דגמים שונים של ארונות הזזה. תחילה, נספק לכם מידע פתיחה המאפיין כל ארון הזזה, על מנת שתוכלו לבדוק ממש עכשיו אם הוא מתאים לשגרת המגורים שלכם. ארון הזזה הנו רהיט עומק בעל עובי תקני של 60 ס”מ.

בשונה מכך, ארון פתיחה עבה הנו בעל עובי של 57 ס”מ וארון פתיחה דק בעל עובי של 54 ס”מ. אורכו של ארון ההזזה הקטן ביותר הוא 120 ס”מ.

ארון זה מכיל 2 דלתות. לשם השוואה, ארון הזזה עם 3 דלתות ניחן באורך של 180 ס”מ. להלן מספר טיפים שיסייעו לכם לגבש ארונות הזזה כנדרש.

בחירת סגנון ההזזה

אם אתם מעוניינים שהדלת תרחף בעת הפתיחה, במובן זה שהיא תהיה חופשיה ולא תצריך הפעלת כוח על המסילה מרגע שהיא הופעלה, מומלץ לבחור בדגם סגירה כמו מגנטית.

דגם זה מגיע עם רצועות ברזל כפולות עבור כל דלת. לדוגמה, בארון הזזה של 2 דלתות יש 4 רצועות ובארון הזזה של 3 דלתות יש 6 רצועות. הרצועות לוכדות את הדלתות כשהן במצב שנע לכיוון סגירה ומאטות אותה.

כאשר הדלתות במצב פתיחה, רחוק מהרצועות, הן נעות חופשי על גבי המסילה וניתן להזיזן בקלות.

בשונה מכך, ארונות הזזה עם דלתות קשיחות ניחנים בדלתות אשר ייעצרו בכל נקודה. רק דחיפה שלכם לשמאל או לימין תזיז את הדלת.

בחירת הפאנל הקדמי בארון ההזזה

ארונות הזזה עשויים להתבסס על עיצובים צבעוניים ובהירים המאפיינים חדרי ילדים, על מראות קיר שלמות על גבי הדלתות או אחת מן הדלתות, על צבעים מודפסים ועל עבודות עץ אותנטיות.

חשוב לבחור בפאנלים קדמיים ממש כשם שבוחרים צבע לקיר. זה אובייקט שעומד להיות מוטבע בקיר כהמשך ישיר אליו ולכן נדרשת התאמה דקורטיבית מושלמת.

ניתן ליישם אותה בקלות באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים חדשים.

דיזיין רהיטי מעצבים – לבחור בארונות הזזה הטובים ביותר

ארונות הזזה של דיזיין רהיטי מעצבים מספקים למשתמש את כל מה שהוא זקוק לו על מנת ליהנות מעיצוב חסר תקדים ומאיכות שימוש נוחה במובן הפרקטי.

עם ארונות הזזה של דיזיין רהיטי מעצבים אתם יכולים להתנהל בקלות רבה עם האחסון הביתי ולספק לעצמכם חוויית שימוש חסרת תקדים.

ניתן להתאים עיצובים רבים למיקום הנדרש לארון ההזזה ועבודה עם הדמיית מחשב ייעודית של החברה מאפשרת לכם להגיע בקלות לרהיט המבוקש אשר יספק את הנדרש בהיבט הדקורטיבי. השירות כולל הובלה והתקנה.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...