כך מומלץ לתכנן חדרי שינה קומפלט

אם אתם מתכננים חדרי שינה קומפלט, מהמיטה ועד לשידות, במאמר זה נספק לכם את המידע המבוקש לגבי רכישתם. מי שיקרא שורות אלה יזכה לבחור את חדר השינה שלו על הצד הטוב ביותר וליהנות מעיצוב מן המעלה הראשונה ומפתרונות נוחות חסרי פשרות.

הכל מתחיל ממיפוי המוצרים בחדר השינה

חדר שינה קומפלט, בשונה מחדרים אחרים, אינו מכילים פריטים רבים, אלא לרוב 3 מהם: מיטה וזוג שידות. בשל גודלן של הפריטים, בייחוד של המיטה, מיפוי נכון יותר מנדרש כאן על מנת לוודא שתכננתם את החדר כמו שצריך. ניצול נכון של מגבלות המקום בו, מיקום רהיטים בפינה וכמובן בחירת גודל נכון של המיטה יתרמו רבות להצלחת משימה זו. לדוגמה, אם החדר מאד קטן, ניתן להסתמך על מיטה זוגית סטנדרטית 1.90×1.40 ס”מ ולא לגשת למחוזות מזרנים של 2 מ’ ומעלה, למעט אם זה מה שנדרש לכם מבחינה פיזיולוגית כמובן.

התהליך נמשך לתכנון מבני של חדרי שינה

תכנון מבני של חדרי שינה מגלם בתוכו את בחירת המוצרים: כל אחד מהם יגובש במבנה שאתם מתעניינים בו. לדוגמה, מיטות חדרי שינה קומפלט עשויות להיות מרופדות רק במזרן או גם בבסיסים התחתונים היכן שמניחים את הרגליים כאשר יושבים. האחרונות נקראות מיטות מרופדות והמשמעות היא שתצטרכו להשקיע בבחירת הריפודים ברמה החזותית בשביל להציג חדר שינה שנראה טוב ועקבי. ניתן לבחור מיטות עם ארגז מצעים האו בלעדיו, וכן לבחור שידות אחסון עם מדפים פתוחים או סגורים, עם ידיות או בלעדיהן.

לבסוף, יש לעצב את חדר השינה שלכם

כאשר סוגרים תכנון של חדרי שינה קומפלט, יש להחליט על נוסחה דקורטיבית על פיה החדר ייראה. אפשרות אחת היא בחירת עיצוב מודרני עכשווי המבוסס על מינימליזם וממעט להציג פרטים כמו פרזול ועצים. אפשרות שנייה היא לגשת לעיצוב העתיק, בו הפרזול מקבל משנה תוקף ומוצג באופן סיסטמתי בכל רהיט בחדר. כמובן שישנן הרבה אפשרויות ביניים, אותן ניתן לממש באמצעות הדמיית מחשב ייחודית של חברת רהיטים חדשים.

דיזיין רהיטי מעצבים – חדרי שינה מן המעלה הראשונה

בחברת דיזיין רהיטי מעצבים ניתן לממש את בחירת חדרי השינה שלכם על הצד הטוב ביותר. כאשר יש לכם חדרי שינה קומפלט שעוצבו וטופחו על ידי מומחי רהיטים אתם יודעים שיש לכם פתרון יוקרתי לשנים רבות קדימה. באמצעות הדמיית מחשב של החברה ניתן לממש את בחירתו של חדר השינה בקלות רבה!

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...