כסאות אוכל – הכירו את האפשרויות

בדרך כלל, כשמפרטים על רכישת פינות אוכל, מתמקדים בשולחן, שהוא רהיט החדר המרכזי. כאן, תזכו לקרוא פרטי מידע נדירים המתמקדים רק בכסאות. בדרך זו תוכלו לחדד את הבחירה שלכם, לדעת כאשר מציעים לכם פינת אוכל מתי הכסאות מתאימים ומתי לא, וכיצד לגבש את הבחירה המושלמת של פתרונות הישיבה בחדר האוכל שלכם על הצד הטוב ביותר.

כסאות אוכל במבחר עיצובים ודגמים נבחרים:

כסאות מבד קטיפה רחיץ

כסאות אוכל מבד קטיפה רחיץ הן כסאות בעלי מגע רך המתאים לכל עונות השנה. בחורף הוא מספק הרגשה מחממת ובקיץ הוא מספק תחושה אוורירית. לא מזיעים או מתקררים בכסאות הללו והם תמיד יספקו לכם את פתרונות הנוחות המושלמים. ניתן לגבשם במגוון רחב של גוונים ותצורות, החל מצבעים בהירים ועד שחורים, החל מבטנת כסא עגולה ועד מלבנית.

כסאות מבד דמוי עור

בד דמוי עור מאפשר לכם ליהנות ממגע כמו של עור, חלק וללא חספוס. כסאות אלה מיועדים לכל חובבי העור שאינם מעוניינים במוצרים מן החי. בניגוד למיתוס על הכסאות הללו הם מאד קלים לניקיון. ניתן לבחור אותם במגוון רחב של גוונים ותצורות, החל מגוונים בהירים ועד שחורים, החל מבטנת כסא עגולה ועד מלבנית.

כסאות מראטן קלוע

ראטן הוא גבעול של עץ דקל מהמזרח הרחוק ואפריקה שניתן לקלוע אותו ממש כמו קש. כסאות אוכל מראטן ניתנים לבחירה במגוון רחב של צבעים ותצורות גם על גבי גוף הכסא וגם על גבי בסיס הישיבה והמשענת שמבוססים על ראטן. כסאות אוכל אלה מאפשרים הרגשה של ישיבת חוץ כפרית בתוך הבית. ניתן לבחור אותם במגוון רחב של עיצובים, כמובן בעיקר במתכונת כפרית בשל ייחודיות העיבוד של המוצר.

בחירה פרקטית של כיסאות אוכל

כסאות אוכל משלושת הסוגים הללו ניתן למצוא בקלות בחברת מעצבים איכותית המתמחה בריהוט ביתי. בחברה זו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של עיצובי כסאות לפינת אוכל ולבחור את המועדפים עליכם. כסאות לשולחן אוכל של חברת ריהוט זו מאפשרים לכם שילוב קל ויעיל מסביב לכל שולחן. ניתן גם לרכוש פינות אוכל חדשות עם השולחן ולקבל את אחד מהסטים הללו בתור פתרון ישיבה.

דיזיין רהיטי מעצבים – החברה שלכם לעיצוב כסאות אוכל

כסאות אוכל מעוצבים ניתן לרכוש ביעילות ובקלות רבה בחברת דיזיין רהיטי מעצבים. החברה משווקת גם פינות אוכל קומפלט וגם כסאות במתכונת בודדת. לחברה פתרונות ישיבה מן המעלה הראשונה המאפשרים לכם ליהנות מפינות אוכל איכותיות ונוחות במיוחד.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...