ארון בגדים מינימליסטי – 4 טיפים לשמירה על מקום בארון

יש לא מעט אנשים, שטיפים מהם לאופנה, הם לא בדיוק מה שכולם מצפים או מעוניינים לקבל מהם אבל אני חלק מאותם אנשים שהארון שלהם הוא “דל”, מדויק ויש בו בדיוק אבל בדיוק מה שצריך. אז אם אתם מרגישים שהארון שלכם עמוס מדיי ואתם זקוקים למקום, הגעתם בדיוק לכתבה הנכונה.. 

להלן 4 טיפים מנצחים לשמירה על מקום בארון

 

שמרו רק את מה שאתם אכן לובשים  

תעצרו רגע מול ארון הבגדים שלכם ותוציאו את כל מה שאתם לא לובשים על בסיס קבוע או יותר נכון לא לובשים בכלל. כל הבגדים האלו שאתם שומרים “למקרה ו”, תופסים המון מקום וזה מיותר וגם, מה באמת הסיכוי שתלבשו את הג’ינס במידה של גיל 16 שלכם?…

כן, אין ספק שזה קשה לדעת מה לשמור ומה לזרוק אז כדי לעזור לכם, הנה שיטה מיוחדת שתעזור לכם: חזרו ושחזרו אחורה חצי שנה, אם לא לבשתם פריט מסויים, הגיע הזמן להיפרד ממנו ולהכניס לשקית התרומות. 

 

מיקס אנד מטצ’ (Mix&Match)

ישנם פריטי לבוש שמתאימים רק למשהו מאוד ספציפי – את אלו תשתדלו לא לקנות! קנו בגדים, שמתאימים והולכים עם כל מה שיש לכם בארון הזזה (תנסו לפחות…) וכאלו שתוכלו לשחק איתם עם מספר פריטי לבוש אחרים.

 

דעו את צבעכם

מרבית האנשים, קונים את מה שהם מוצאים באותו רגע, מה שבסייל ומה שנראה להם יפה או שווה. אם טרם הכרתם את פלטת הצבעים שלכם, הגיע הזמן. הכירו את הצבעים, שהכי מתאימים לכם והשתדלו ללבוש אותם בלבד. מעבר להתאמה אליכם, מדובר בחיסכון זמן במהלך השופיניג, שכן תוכלו ישר לגשת אל הבגדים בצבעים שלכם במקום לעבור כל פריט ופריט בחנות הבגדים.

כאן, תוכלו לגלות מה פלטת הצבעים שלכם ולהתחיל ליהנות מהתאמת צבעים מושלמת.

 

 

 

 

מילה אחת: אקססוריז

אקססוריז הם לרוב לא יקרים והם יכולים לחולל שינוי מטורף ולהחיות את כל המלתחה שלכם. למשל: אם יש לכם 6 חולצות, 3 צעיפים ושתי שרשראות, וכולם מתאימים לכולם, ברגע הרחבתם את אפשרויות המלתחה שלכם ולא מעט. פריט אקססוריז אחד, ישנה ויגרום ללוק שבחרתם להיות שונה לגמרי. אגב, חשוב לציין שניתן לייצר אקססוריז דיי בקלות.

בחורף ובתקופה הקרירה, צעיפים הם פריט האקססוריז המועדף עליי והכי כיף שיש דרכים שונות לקשור ואו ללבוש אותו. סביר להניח שתתמכרו לצעיפים דיי ברגע ובקישור הזה תוכלו ללמוד כיצד לקשור אותו. 

לסיכום, מלתחה מצומצמת ומדוייקת, תחסוך לכם כסף ותפשט את חייכם. זה אולי ישמע מוזר אבל הרבה יותר קל להתלבש בבוקר כשיש רק מספר אופציות לבחור מהן. למעשה, הקלישאה של עדיף קצת שאוהבים מאשר המון שלא אוהבים, בהחלט תקפה בכל נושא ארון הבגדים שלכם.

בהצלחה!

 

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...