בחירת מזרנים – כך תעשו את זה נכון ומדויק

מזרנים הם משטחי השינה שלנו. אחרי שהשקענו בבחירת מיטה, בהידור, עיצוב והתוויה של המשטח המעוצב ביותר שהצלחנו לחשוב עליו, מגיע תורו של המזרן. האם מזרן המיטה שנמכרה לכם חייב להיות זה שתשתמשו בו? לא. אם אהבתם את העיצוב של המיטה שעומדת להיות המיטה שלכם, ניתן להשאיר דגם זה ולשייך לו מזרן שמתאים לכם. למעשה, לא רק שהדבר ניתן, הוא חובה בריאותית ממדרגה ראשונה עבורכם להבטחת שנתכם הערבה והמענגת. בשורות הבאות נלמד כיצד עושים זאת ומבטיחים כי המזרון עומד להתאים לגופכם ולספק לכם נוחות מרבית.

הכרת חומרי ייצור של מזרנים

למזרן אורטופדי בריאותי 2 סוגי חומרי ייצור, ויסקו-ג’ל ולטקס. הוויסקו מורכב מכמוסות ג’ל מצופות בבד כמו פוליאוריתן מוקצף או פוליפרופילן. המגע עם מזרנים אלה מזכיר מאד מגע עם ג’ל. הגוף של המשתמש מוטמע בתוך המזרן שנושא אותו כמשקל נוצה. לאחר זמן קצר של שימוש האדם ששוכב עליו מרגיש יציבות מרבית, נוחות ורכות. במזרן לטקס, לעומת זאת, ההתבססות היא על קפיצים, ולכן מגע עמו מספק מיד תחושת יציבות ללא המרקם של הג’ל השוקע כלל ועיקר. ההרגשה היא קפיצית מחד ונעימה למגע מאידך.

הכרת מזרנים מיוחדים

ישנם מזרני לטקס קפיציים עם מערכות קפיצים מנוגדות בצדדים. זה אומר שאם אחד מהצדדים ששוכב על המזרן זז בחופזה, הצד שני לא יודע מזה ויכול להמשיך לישון את שנתו. מזרנים נוספים שכדאי להתעניין בהם הם מהמשפחה הדו שכבתית. במשפחה זו, צד אחיד מכיל לטקס קפיצי וצד שני ויסקו וניתן להחליף ביניהם. עוביים של מזרונים אלה בדרך כלל רחב ויכול להוסיף גובה משמעותי לבסיס מיטה נמוך.

רכישה פרקטית של מזרנים מותאמים אישית

מזרנים חשוב מאד לרכוש במקום שמכיר את התחום ובקיא בו מבחינה אורטופדית. זו צריכה להיות חנות רהיטים מקצועית הבקיאה בתכנון חדרי שינה והטמעת מזרונים על פי הצורך. עליה לעבוד עם יצרנים מובילים בעולם ולספק לכם מזרנים על פי דרישה.

כאן תמצאו מזרני איכות חסרי פשרות

כאן ב- “דיזיין רהיטי מעצבים” תוכלו למצוא מבחר מזרונים איכותיים מלטקס או על בסיס ויסקו ג’ל, מצופים בבדים המוגנים בחומר חסין אש. כמו כן, המזרנים שלנו מספקים הגנה מוחלטת מקרדית האבק ועל כן הם מאד כדאיים למי שרגישים ונוטים לסבול מגירודים. בואו להבטיח מזרנים משופרים לכל מיטה בבית בהתאמה אישית ובאיכות חסרת פשרות!

המאמרים הפופולריים ביותר

ארונות הזזה נחשבים לארונות המתקדמים ביותר בתעשיית הריהוט הביתי. הארונות הנם רהיטי עומק בעלי עובי של 60 ס"מ, וגובהם יכול להיות גובה הקיר, 2.4 מ' או גוב...

בין אם אתם חולמים על ארון עם דלת הזזה ובין אם השאיפה שלכם היא לרכוש ארון פתיחה, נושא פתרונות האחסון נחשב לאחד המדוברים ביותר בעיצוב הביתי. ארונות בעיד...

אין ספק שרכישת חדר חדש לילד היא סיבה אמיתית למסיבה, אבל היא תגרום לכם להרגשה עוד יותר טובה אם תדעו שעשיתם את הדבר הנכון ובמדויק ביותר וחשבתם על כל צעד...