חמש טעויות נפוצות בעיצוב חדר ילדים

חדר הילדים הוא האזור שאנחנו הכי אמורים לאהוב בבית. העיצוב שמח ונעים, המשחקים בפינת החדר מחזירים אותנו פעמים רבות לילדות ויותר מכך, לטווח ארוך- עיצוב נכון של חדר הילדים יכול להשפיע על התפתחות הילדים שלנו.

חדר הילדים הוא חלק שאנחנו מאוד אוהבים לתכן, אלא שפעמים רבות ישנו פער מהותי בין התכנון בפועל לבין המציאות. אנשים נוטים לדמיין כיצד הם יוצרים את החדר שחלמו עליו, אבל בדרך עושים לא מעט טעויות.

רגע לפני שאתם נוסעים לחנות הרהיטים ובוחרים את העיצוב שתמיד חלמתם עליו, לטובת הילדים, כדאי שתקראו את המאמר הזה. הנה 5 טעויות נוספות בעיצוב חדר הילדים, שאתם חייבים לשים אליהן לב.

על האחסון כבר חשבתם?

הורים רבים נוטים לרהט את החדר ורק בסיום התהליך לחשוב היכן לאחסן את הדברים הכי חשובים לילדים. כאשר אתם מתכננים חדר, חשוב להבין גם האם יש לכם מקום עבור כל הצעצועים והספרים של הילדים.

סיימתם לרהט את החדר וגיליתם שהארון בקושי מצליח להכיל את הבגדים של הילד? עכשיו תצטרכו לחשוב היכן לאכסן את השאר. לכן, חברה שמתעסקת עם חדרי ילדים תדע להמליץ לכם על פתרונות נוחים, כמו מיטה עם אחסון, שידה שמתאימה לגודל החדר, מגירות בתוך הארון, ועוד.

אם יש לילדיכם שולחן מחשב, סביר להניח שהחלל שנפער מתחתיו לא מכיל דבר. תוכלו להתאים שידת מגירות שלא תתפוס לכם מקום נוסף בחדר וכך לילדיכם יהיה את המרחב הדרוש.

אין לכם מקום על הרצפה? ישנם המון פתרונות קלים ופשוטים שבאמצעותם תוכלו למלא את החלל. מדפים, קוביות אחסון על הקיר וקלפות הם רק חלק מהפתרונות שיעשו לכם קצת סדר בבלאגן. את כל זה צריך לתכנן לפני שמתחילים. מיקמתם קלפה ומאוחר יותר רציתם לשנות את כיוון המיטה? מאוחר מדי. עשו זאת בהתחלה.

רגע, איפה מכניסים את השידה?

פעמים רבות אתם מזמינים מוצרים, חושבים היכן למקם את הארון, את המיטה ואת השידה שתמיד חלמתם עליה – אבל האם יש התאמה בין גודל החדר לרצונות שלכם?

פעמים רבות קורה שלקוחות מזמינים מיטה שאכן מתאימה לגודל החדר, אולם בצירוף הארון והשידה, או פינת המשחקים, לא נותר לילד חלל כדי לנוע בתוכו. במקרה כזה, הילד ירגיש שהחדר “חנוק” עבורו ולא נוח. האם חשבתם מה יקרה כאשר יגיעו אליו חברים ולא יהיה להם מספיק מקום כדי לשבת ולשחק? האם נוח לכם שילדכם יעבור לסלון בכל פעם שהוא יצטרך קצת מרחב?

הדבר הראשון שצריך לתכנן, הוא התאמה בין הרצונות לבין גודל החדר. לעתים, חדרי הילדים כל כך קטנים (בעיקר בבניה החדשה), כך שתצטרכו להתפשר על חלק מהרצונות שלכם (מבלי לוותר על האיכות כמובן).

חדר ילדות

אל תעמיסו

הורים נוטים להפליג לעתים לגבי הצרכים של הילדים שלהם. חדר שיש בו הכל, הוא לא חדר שנוח לילדים שלכם. אז נכון, הנחתם שטיח צבעוני ונהדר במרכזו, בנוסף לארון, שידת מחשב, אבל מה עם הקירות? אפשר ורצוי לתת ביטוי אישי לילד על הקירות – אך ריבוי של תמונות, פוסטרים בכל פינה ומדבקות קיר, יתנו לילד שלכם הרגשה פחות נוחה בחדר שלו.

בשורה התחתונה, אל תעמיסו.

על פנג שוואי שמעתם?

פעמים רבות, אנשים נוטים לחשוב שמעט פריטים בחלל ייצרו סדר בעיניים, אבל האם ילדיכם מרגיש מספיק נוח בחדר שעיצבתם לו? לא מעט פעמים נתקלנו בהורים שממקמים את שולחן הכתיבה, כשגב הילד מופנה לדלת.

אם לא תהיה לו זווית ראיה לפתח הכניסה, כנראה שהוא לא ירגיש בנוח. גם לולא הפאנג שוואי, לפני שאתם בוחרים את העיצוב, התייעצו עם הילד. לעתים, הוא מבין טוב מכם מה הוא צריך.

ומה עם המיטה? החלטתם למקם אותה מימין או משמאל לכניסה לחדר? לא בטוח שילדיכם ירצה לישון סמוך לדלת הכניסה ולשמוע את הרעשים בכל פעם שמישהו עובר במסדרון.

אל תפריזו בעיצוב טרנד חולף
פעמים רבות הורים נוטים להפריז בחשיבות של הדמות שהילד שלהם מעריץ. הילדה חובבת חדי קרן? ההורים יעצבו את החדר בורוד, יניחו בובות חדי קרן בכל פינה, יתלו מדבקות קיר ויזמינו צייר שיעטר את קירות החדר. הילדים אוהב מאוד את בובספוג? החדר ייצבע בצהוב.
אבל מה תעשו אחרי שנה? איך תגיבו אם הילד שלכם יעריץ לפתח דמות אחרת? מה יקרה אם הילדים ירגיש אחרי שנתיים שדמות מצוירת כבר קטנה עליו והוא הופך לחובב של מרוצי מכוניות? אם הילדה שלכם אוהבת חדי קרן, אפשר להסתפק בבובה או בפריט עיצובי בפינת החדר. לא צריך להפוך את החדר בהתאם לטרנד רגעי.

רגע, למה אנחנו?
חברת דיזיין רהיטי מעצבים הוקמה כדי להעניק לכל לקוח את המוצר הטוב ביותר מבחינה עלות-תועלת, תוך הקפדה על איכות גבוהה.

כי עיצוב חדרי הילדים הוא חלק מההתמחות שלנו.

אם עד היום הורגלתם לקבל מחיר נמוך תמורת איכות נמוכה, או מחיר גבוהה תמורת איכות גבוהה, מתברר שאפשר אחרת – החברה מציעה מוצרים איכותיים במחירים נמוכים ביחס לשוק.

לחברה שני אולמות תצוגה: בנתניה, ברחוב דוד פנקס 11, ובפתח תקווה, ברחוב ז’בוטינסקי 96. האולמות במיקומים מרכזיים עם חניה בשפע וכוללים גם מכירה ישירה ונוחה באתר האינטרנט של החברה. אנו מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר לשביעות רצון הלקוחות, תוך התאמת המוצר הטוב ביותר לכל לקוח.

 

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...