כל מה שכדאי לדעת על ארונות הזזה

מהם ארונות הזזה ואלו יתרונות מהותיים יש בהם? מהן מגבלותיהם של אותם ארונות וכיצד זה אמור להשפיע על בחירתכם? להלן כל מה שתצטרכו לדעת על ארונות הזזה. המאמר יספק את כל מה שבאמת יש לדעת על מוצר זה, לטוב ולמוטב, ולהחליט האם הוא מתאים להצבה בחדר הארונות או המגורים שלכם.

תקני מינימום – כדאי להכיר

בעוד בארונות הפתיחה, תקני מינימום כמעט שאינם ניתנים לזיהוי בשל השונות המרובה, בארונות הזזה הם ברורים מאד: הארון הכי קטן חייב להיות בעל מימד אורך של 120 ס”מ, ובעל 2 דלתות הזזה, שכל אחת מהן באורך 60 ס”מ. מימד העומק המינימלי חייב להיות 60 ס”מ. המסקנה: על אף שהארון ידוע כחוסך במקום בשל הדלתות המוזזות, תקנים אלה מחייבים שהחדר יתחיל מאיזשהו גודל מינימלי ולא יהיה הקטן ביותר. חציבה של הארון יכולה לפסוח על מימד העומק, אבל לא בכל חדר ניתן לחצוב.

אפשרות עיצוב מס’ 1 – מראה

המראה היא טכניקת העיצוב הכי נודעת של ארונות ההזזה. היא פרוסה על אחת מהדלתות ומאפשרת שימוש חיצוני ישיר. היא אידאלית עבור כל מי שרגיל להתגורר בחדר השינה או המגורים שלו עם מראה ואידיאלית פחות בחדרי ארונות צפופים, שם ייתכן והיא תתבלה ותישרט בשל הלחץ שייווצר.

אפשרות עיצוב מס’ 2 – משבצות

עיצוב ארונות הזזה משבצות מהווה אף הוא טכניקה ידועה ומוכרת. ארונות הזזה אלו מאופיינים בדלתות המחולקות למשבצות עם קווי אורך ורוחב. העיצוב אידיאלי עבור מי שהחדר שלו מתוכנן בסגנון של חלונות בלגיים או שבאופן כללי מוטיב המלבנים המודרני שולט גם בתשתיות אחרות כמו מידוף, משקופים, פרופילים של חלון וכד’.

אפשרות עיצוב מס’ 3 – דלת חלקה

עיצוב זה, שהוא למעשה העיצוב האורגינלי של ארונות הזזה עדיין שריר וקיים גם היום. הדלת פשוט מנוסחת בצביעה אחידה של גוון מסוים. ניתן גם לרכוש דגם חגורה לפיו מרכזי הדלתות צבועים בצבע אחר בצורה של פס אופקי צר.

תכנון פתרונות אחסון בארונות הזזה

אנו ממליצים שתהיה בארון עמדת קולבים לתליית חליפות. אנו ממליצים שתהיה בארון שדרת מגירות פנימית. מומלץ לבחור ארונות הזזה עם מדפים ממוסמרים שניתן להוציא ולשנות הגבהה בהתאם.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...