כל מה שמומלץ לדעת על בחירת סלונים פינתיים

בחירת סלונים פינתיים נעשית במיטב בתי האב בשנים האחרונות. סלונים אלה מאפשרים לכם למקם את הספות בפינת החדר, ובכך להפוך את הסלון לחדר בו הרצפה פנויה ומשפיעה באופן ניכר על העיצוב שלו. הדבר מאפשר גם להשקיע יותך משאבים בתחום האחסון. מה מומלץ לדעת על גיבוש סלונים פינתיים? בואו להכיר את כל התמורות החשובות שנעשו בהם בשנים האחרונות.

לא רק מרובע – ניתן לבחור גם סלון פינתי עגול

פינת הסלון לא רק שלא חייבת להיות מלבנית, גם התצורה הכללית של הספות אינה כזו תמיד. ניתן לבחור גם דגמים שכולם עגולים ויוצרים רבע או חצי מעגל. עיצוב זה מתאים לכל מי שמחפש חדשנות ומעוניין להציג בסלון שלו מראה ייחודי. ההמלצה היא לבחור זאת עבור חדר גול משום שפינה עגולה אינה צמודת קיר במאת האחוזים. ייווצר רווח קל עם פינת הקיר האמיתית.

ספות נפתחות – יוצרים מיטות בחדר האורחים

סלונים פינתיים, בחלקם, מאפשרים למשתמש להפוך את הספות למיטות. באמצעות הורדת המשענת, הספות נעשות שטוחות ומאפשרות לישון עליהן. סלונים פינתיים הם פתרונות הריהוט המושלמים עבור מהלך זה. מדוע? משום שספה תקנית ל- 3-4 איש קצרה ממיטה תקנית, ועם הספה הנוספת שמחוברת אליה מהפינה נוצר גודל אמיתי של מיטה.

מגוון רחב של עיצובי סלונים פינתיים

סלונים פינתיים יכולים להתגבש בדרכים רבות, החל מעיצובם במתכונת מודרנית עכשווית עם ספות חלקות ודקות ועד לבחירת עיצוב כפרי-עתיק עם ספות עבות בתפירה מיוחדת ובמרקם עשיר של בד או עור. בואו לאפשר לעצמכם בחירת סלונים פינתיים משובחת במיוחד, אשר תהפוך כל חדר אורחים לייחודי במלוא מובן המילה.

גיבוש בחירת סלונים פינתיים

סלונים פינתיים מומלץ לבחור בחברת מעצבים איכותית המתמחה בפתרונות ריהוט ביתיים. שם, תוכלו למצוא את מיטב רהיטי הסלון הייעודיים, החל מספות בודדות ועד מערכות ישיבה קומפלט. רהיטי סלונים פינתיים בחברה זו עומדים בתקנים מערביים מחמירים ועל כן הם מהווים את המיטב ביצירת חוויית ישיבה חסרת פשרות, נוחה ובטיחותית במיוחד.

דיזיין רהיטי מעצבים – סלונים פינתיים ברמה אחרת

סלונים פינתיים מבית דיזיין רהיטי מעצבים מאפשרים לכם ליהנות מעיצובים חסרי תקדים ומרמת נוחות שטרם חוויתם. מגובשים בתקני נשיאה ללא הגבלת משקל, רהיטים אלה משרים נוחות עבור כל אחד ומאפשרים את מימוש חלום הסלון הפניתי על הצד הטוב ביותר, תוך כינון כל אפשרויות הבחירה של חדר האורחים היוקרתי: סלון נפתח למיטה, סלון עגול ועוד.

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...