טיפים לבחירת ארונות

משפצים או מחדשים את סביבת המגורים ומעוניינים לרכוש ארונות בגדים וארונות אחסון?

בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא טיפים מעשיים לבחירת ארונות לסביבת המגורים.

ארונות בגדים ואחסון מהווים את אחד מפריטי הריהוט ההכרחיים בכל סביבת מגורים, כאשר היצע הארונות העומד לרשותכם כיום מאפשר לכם לבחור בין סוגי ארונות שונים כגון: ארון פתיחה בן 4,2  ואפילו 6 דלתות, ארון הזזה ועוד.

בחירת ארונות – כיצד?  

 

כאשר ניגשים לרכוש ארון לסביבת המגורים חשוב להגדיר את מטרות האחסון בארון וכמובן את המיקום בו יוצב הארון בסביבת המגורים.

בחירת ארונות לסביבת המגורים נעשית בדרך כלל בהתאם לגודל הארון הנדרש לכם ביחס לחלל בו אתם מייעדים להציב את הארון.

 

ארון בגדים בכל אחד מאותם חדרי שינה בבית חייב לשלב בתוכו מספר פתרונות אחסון המותאמים לכל צרכי האחסון הנחוצים לכם, ולכן, חשוב לבדוק את גוף הארון ואפשרויות האחסון בתוכו.

כמו כן, חשוב לבדוק את איכות חומרי הגלם מהם מיוצר הארון ואת רמת הגימור של הארון והתאמתו לסביבת המגורים בהתאם לעיצוב חדר השינה ויתר פריטי הריהוט המוצבים בתוך החדר.

מה חשוב לבדוק בכל הנוגע לגוף הארון?

התאמת ארונות לצרכי האחסון הנחוצים לכם חייבת להיעשות בהתאם לאפשרויות האחסון העומדות לרשותכם בגוף הארון.

לצורך כך, אנו ממליצים לכם לבדוק האם גוף הארון משלב בתוכו פתרונות אחסון כגון: מדפים מודולאריים הניתנים לשינוי בהתאם לצורך, מגירות אחסון, גודל תא התלייה בארון וכדומה.

כיום, עומדות לרשותכם אפשרויות אחסון שונות ומגוונות בכל סוגי הארונות, לרבות, ארון בשילוב מראה בצידה הפנימי של אחת מהדלתות (במקרה של ארון פתיחה) או מראה בחזית הארון במקרה של ארונות הזזה.

מספר מילים על ארונות הזזה

ארונות הזזה מהווים כיום את אחד מסוגי הארונות הפופולאריים ביותר בסביבת המגורים המודרנית וזאת לנוכח היתרונות הנלווים לכל סוגי ארונות ההזזה בכל גודל אפשרי.

ארונות הזזה מגיעים כיום בגדלים שונים המאפשרים לכם למקם אותם בכל חדר שינה בסביבת המגורים, כאשר מגוון העיצובים של ארונות ההזזה מאפשר לכם ליהנות מפריט ריהוט פונקציונאלי ומעוצב.

כיום, תוכלו למצוא ארונות הזזה המגיעים עם דלתות הזזה מעוצבות.

בדומה לארונות פתיחה, גם ארונות הזזה משלבים בתוכם פתרונות אחסון שונים בגוף הארון, כאשר חלק מהארונות המתקדמים יותר בקטגוריית ארונות הזזה משלבים בתוכם מדפים מתכווננים וזאת לצד קולבי תלייה נשלפים ופתרונות אחסון נוספים.

מספר טיפים חשובים לבחירת ארונות

♦ הגדירו את היקפי האחסון הנחוצים לכם וזאת בהתאם לכמויות הבגדים והפריטים השונים אותם תרצו לאחסן בארון.

♦ בדקו את המידות המדויקות של השטח בו אתם מייעדים למקם את הארון החדש – בעת נטילת המידות חשוב להשאיר מרווח של 2-3 ס”מ מכל צד.

♦ בדקו מספר חלופות בכל הנוגע לעיצוב הארון – כיום, תוכלו ליהנות ממגוון הולך וגדל של עיצובי ארונות היכולים להתאים לכל סגנון עיצובי של חדר השינה.

♦ בדקו מהם חומרי הגלם מהם מיוצר הארון והאם הארון יוצר בהתאם לדרישות התקן הישראלי.

♦ בצעו סקר השוואתי בין מספר חברות המתמחות בשיווק ארונות ובדקו האם מוצעת לכם אחריות בעת הרכישה.

כמו כן, בדקו האם עלות הארון כוללת את הובלתו והתקנתו בביתכם.

מספר מילים על ארונות בהתאמה אישית

ההיצע המגוון של סוגי הארונות השונים ודגמי העיצוב שיש לדיזיין רהיטי מעצבים, מאפשר לכם ליהנות מהליך התאמה מלא לכל צרכי האחסון הנחוצים לכם ולגודל הארון הרצוי לכם.

כיום, ניתן לרכוש ארונות בהתאמה אישית מלאה מתוך קולקציית ארונות קיימת ו/או במסגרת הליך תכנון ועיצוב אישי של ארונות.

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...