מזנונים ביתיים לטלוויזיה ולתכולת הסלון – כך מומלץ לבחור אותם

מזנונים ביתיים לטלוויזיה ולתכולת הסלון – כך מומלץ לבחור אותם

במאמר שלפניכם נספק מידע חשוב על בחירת מזנונים. המזנונים הם החברים הטובים ביותר שלכם בסלון בנושא עשיית סדר והצגת חדר לא עמוס מחד ושווה במיוחד מאידך. המזנונים בחלקם מסייעים לאחסן תכולות כמו חפצי אומנות, סטים יוקרתיים של סכו”ם וכד’ ובחלקם האחר – להנחת טלוויזיה דקה לצד עזרי מולטימדיה שונים כמו רמקולים, מגברים ורסיברים. במאמר שלפניכם נסביר כיצד אנו רואים את הדרך הנכונה לבחור מזנונים ביתיים ומהי הדרך שתסייע לכם לטפח את סלונכם באמצעותם.

הכל מתחיל מגיבוש מבנה המזנון

מזנון המשמש להנחת חפצי אומנות ואחסון סלוני כללי צריך להיות רהיט בעל ממד גובה גבוה. מאידך, מזנון המשמש לטלוויזיה ומולטימדיה צריך להיות נמוך על מנת שניתן יהיה למקם אותה. מי שמעוניין בהתקן בו מאחסנים גם טלוויזיה וגם תכולה רגילה יכול לרכוש דגם מוגבה, עם חלק ב’ של המזנון שאותו צריך לקדוח לקיר מעל החלק התחתון. אם כן, למבנה המזנון משמעות מרחיקת לכת והוא תלוי לחלוטין בצרכי האחסון שלכם.

עיצוב המזנון צריך להתהוות בהתאם לסוג הסלון

אם אתם מעוניינים לעצב סלון כפרי, מומלץ לכוון למזנון עץ או בצבע כהה אחר, בעוד שעיצובים מודרניים מבוססים בדרך כלל על צבעים יותר בהירים, כמו לבן או שמנת. לצד זאת, חשוב למקד את החיפושים אחר מזנונים גם בתצורה שלהם. ישנם מזנונים בעלי צורות כמו מלבנים וריבועים, לצד מזנונים עם תאים עגולים יותר. חשוב לרכוש מזנונים בהתאם לסגנון העיצוב שאתם מתכננים לגבש בחדר. אם אין לכם עדיין תכולת ריהוט, עבדו על פי סגנון מובחן לעיצוב בעתיד. אם יש ריהוט בחדר, ניתן להשוותו באמצעות הדמיית מחשב לדגמים שונים עד למציאות המתאים ביותר.

התאמת פרספקטיבה – מהחשובות שבבחירות שתעשו

כאשר בוחרים מזנונים ביתיים, חשוב מאד להקפיד על פרספקטיבה פנים מבנית. אם המבנה שלכם גדול, ובפרט החדר בו ימוקם המזנון, הוא עצמו צריך להיות עבה עם שולי מדפים עבים. אם החדר קטן וצר הוא צריך להכיל מזנון בעל פאות מדפים בהתאם על מנת שלא יבלוט יתר על המידה כאשר הוא עבה והסביבה שלו קטנה.

בדיקה באמצעות הדמיית מחשב של דיזיין רהיטי מעצבים

בחברת דיזיין רהיטי מעצבים מספקים לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת לגבש מזנונים מן המעלה הראשונה. החברה עובדת עם מיטב יבואני הריהוט ומשווקת את הפריטים באמצעות הדמיית מחשב: אתר אינטרנט המאפשר בחירה קלה ונוחה המבוססת על תמונות ודפי מפרט מלאים.

 

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...