ספות נפתחות – להפוך את הסלון לחדר לינת אורחים

עם ספות נפתחות, גם אתם יכולים להבטיח עיצוב בוטיק מן המעלה הראשונה של סלונכם וגם להרוויח חדר שינה נוסף בבית. במאמר זה תוכלו לדעת כיצד לבחור ספות אלה ולגבשן בבית על הצד הטוב ביותר, מבחירת המבנה ועד גיבוש העיצוב הסופי. בואו להכיר את כל מה שאתם צריכים לדעת על ספות נפתחות ולגבש את בחירתכם על הצד הטוב ביותר.

ספות נפתחות למיטה – מערכות ישיבה פינתיות

ספות נפתחות מסוג זה הן מערכות ישיבה פינתיות, כשכל ספה קצרה יחסית ומספקת מקום ל- 4 איש לכל היותר. פתיחת הספה מאפשרת ליהנות ממיטה ארוכה. הכיצד? ספת המשנה של הסלון הפינתי סוגרת את המיטה ומספקת את האורך התקני עבור מיטה סטנדרטית, 1.90 מ’ מינימליים. ספות נפתחות אלה מגיעות עם ארגז מצעים תחתון ומספקות עושר עיצובי רב, המבוסס על עיצובים עתיקים או מודרניים לבחירתכם.

ספות בודדות – מיטה ארוכה בהישג יד

ספות ארוכות הן ספות באורך 1.90 מ’ ועל כן נועדות לשימוש כמיטה ברמה הבודדת, ללא צורך ברהיטים נוספים. ספות נפתחות אלה יכולות לשמש כפתרון ישיבה יחיד בסלון בשל אורכן הרב והיכולת לארח עליהם כמות רבה של אורחים בו זמנית. הפתיחה למיטה קלה ופשוטה. ניתן ליהנות מארגז מצעים תחתון ולממש את הבחירה במגוון רחב של עיצובים, החל מהמודרני ועד לתבניות עיצוב עתיקות.

בחירת הספות המומלצת – בחנות רהיטים חדשים

חברת רהיטים חדשים מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של ספות נפתחות מן המעלה הראשונה. ספות אלה מגובשות מבד קטיפה רחיץ וניתן גם לבחור דגמים מבד דמוי עור ליצירת הרגשה של מגע חלק. הספות מגובשות במיטב התקנים ומאפשרות לארח עליהן אנשים ללא מגבלת משקל כשהם נישאים כמשקל נוצה. אלה היתרונות האמיתיים של רכישת ספות נפתחות בחנות רהיטים חדשים. איכות הבד של הרהיט מאפשרת לכם ליהנות מספות עמידות הנשמרות כמו חדשות למשך שנים רבות וליהנות מרמת נוחות ויציבות חסרת פשרות למשך זמן רב מבלי לחוש בבלאי נצבר מהיר.

דיזיין רהיטי מעצבים – ספות נפתחות ברמה אחרת

ספות נפתחות של דיזיין רהיטי מעצבים מספקות למשתמש את כל מה שהוא צריך בשביל ליהנות מעיצוב בוטיק מן המעלה הראשונה. ספות אלה עומדות בתקנים מערביים מחמירים ומספקות למשתמש חוויית ישיבה חסרת תקדים, נוחה, איכותית ומעוצבת לאין שעור. בדיזיין רהיטי מעצבים תוכלו למצוא מגוון רחב של ספות נפתחות בעיצובים שונים המתאימים לשילוב בבתיכם בקלות רבה.

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...