פינות אוכל עגולות – הכירו את האפשרויות

פינות אוכל עגולות מהוות חדרי התכנסות מפוארים המספקות לדיירים פתרונות ישיבה מן המעלה הראשונה בשעת כינון הארוחות או הישיבות. שולחן עגול בדרך כלל משרה הרגשה של ישיבה מרווחת ועל כן הוא נחשב פופולארי במיוחד בקרב לא מעט דיירים ומשפחות. אלו אפשרויות יש לכם בעת כינון עיצוב פינות אוכל עגולות? להלן כלל העיצובים שניתן לבחור.

פינות אוכל מעץ מלא

פינות אוכל עם ראש שולחן מעץ מלא. פינות אוכל עגולות מסוגים אלה מתאימות במיוחד עבור בתים בעלי עיצוב עתיק, עם שולחנות סלון ומזנוני עץ. ואולם, חשוב לדעת כי הריצוף והקירות בדרך כלל יהיו מגובשים בצבע אחר, כהה יותר או לבן, בשבי להבטיח את הצלחת העיצוב. לכן, בבתים עם פרקטים עץ שולחן זה ייראה מתאים פחות, ועדיף יהיה לרכוש שולחן שחור, עליו נפרט בפרק הבא של מאמר זה.

פינות אוכל קרמיות בגוון שחור אפור

פינות אוכל קרמיות הן הפתרונות המושלמים לבתים עם פרקטים. בעוד שבבתים עם ריצוף בהיר, פינות אוכל עגולות מעץ מספקות את הפתרון המועדף, בבתים עם פרקטים בצבע עץ, השחור הוא הגוון הטוב ביותר עבור שולחנות ומזנונים. פינות אוכל עגולות שחורות מבוססות גם על גוונים של אפור ומגיעות, לרוב, עם סט כסאות בגוונים דומים.

פינות אוכל שולחנות עבים דמוי בטון

פינות אוכל אפורות בהירות נוטות ללבן שמנת, ממש כצבעו של הבטון. פינות האוכל הללו נחשבות קלות במיוחד לנשיאה, ומתבססות על שולחן העשוי מחומרים מלאכותיים קלי משקל. אף על פי כן, מידת העובי של שולחנות מסוג כזה עבה, במובן זה שראש השולחן נראה עבה כשמתבוננים בו בקו קדמי. זאת, בשונה משולחנות עץ או קרמיים סטנדרטיים שבדרך כלל נראים דקים בפרונט שלהם. שולחנות אלה מתאימים במיוחד לחדרים גדולים, שם למימד העבה יש משמעות עיצובית נדרשת, בשונה מחדרים קטנים בהם עדיף למקד את המאמצים בתכנון שולחנות עגולים דקים.

בחירה נרחבת של כיסאות לפינות אוכל עגולות

כסאות עבור פינות אוכל עגולות ניתנים למימוש במגוון רחב של חומרי ייצור, בד קטיפה רחיץ, בד דמוי עור או ראטן קלוע. מומלץ להשוות בין דגמי השולחנות לכסאות במידה והחלטתם להחליף את דגם הכיסאות שהוצע לכם בעת רכישת פינות אוכל עגולות.

בחירה מומלצת לכלל רכיבי פינות אוכל עגולות

בחברת רהיטים חדשים תוכלו לממש את בחירתן של פינות אוכל עגולות בקלות רבה. בחברה זו מתמחים בכל סוגי העיצובים ומספקים לבית הלקוח פינות אוכל בעלות מראה חדיש או עתיק לבקשתו. הבחירה מתבצעת בקלות באמצעות הדמיית מחשב ללא צורך לצאת מהבית.

 

המאמרים הפופולריים ביותר

  פינת האוכל בבית היא מקום מרכזי שבו מתקיימים ארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, ורגעי התרפקות אחרי יום עמוס. כאשר מתכוונים לשדרג את עיצוב הפינ...

נתניה עיר של רהיטים בעיר נתניה ישנן לא מעט חנויות רהיטים, חלקן מתמקדות בתחום מסויים כמו מזרנים/ארונות/חדרי ילדים/ספות/פינות אוכל וחלקן מציעות את כל...

האם מומלץ לבחור בשולחן קרמיקה? בגדול התשובה היא כן, היתרונות של סוג שולחן זה גוברים על חסרונותיו להלן יתרונותיו: עמידות גבוהה בחום ובקור עמ...